במקום קניון הצומת בכפר סבא: שופרסל תבנה מגדל בן 26 קומות

חברי ועדת המשנה של הוועדה המקומית כפר סבא אישרו היום את תוכנית שער העיר • התוכנית כוללת תוספת קומות ושטחים לבניית מגדל של 26 קומות, בשטח של כ-50 אלף מ"ר, שתי קומות מסחר והשאר משרדים

חברי ועדת המשנה של הוועדה המקומית כפר סבא אישרו היום את תוכנית "שער העיר" - במסגרתה ייבנה בניין תעסוקה של משרדים והייטק בן 26 קומות, במקום מבנה קניון הצומת. התוכנית ממוקמת סמוך למחלף כפר סבא-רעננה דרום (צומת רחוב נתיב האבות ודרך השרון), בסמיכות לתחנת הרכבת רעננה דרום ולתחנה עתידית של קו המטרו ולצד פרויקט מהיר לעיר.

יזמת התוכנית, חברת "שופרסל ביילסול השקעות בע"מ", מציעה במסגרת התוכנית הגדלת זכויות בנייה בשימושי מסחר ותעסוקה. התוכנית כוללת תוספת קומות ושטחים לבניית מגדל של 26 קומות, בשטח של כ-50 אלף מ"ר, שתי קומות מסחר והשאר משרדים. התוכנית מחייבת בנייה ירוקה, 50 אחוז גגות ירוקים, ואף מלתחות לרוכבי אופניים העובדים בבניין. אדריכל התוכנית הוא משה צור.

פרויקט מגדל שער העיר נמצא בסמוך למרכז שרונה, שעליו אמור להיבנות, ביוזמה של קבוצת מבנה, מגדל עסקים חדש בן 22 קומות. הבנייה צפויה להתחיל בקרוב ולהסתיים בסוף שנת 2023.

ראש העיר, רפי סער: "העיר כפר סבא מהווה ציר מרכזי אליו מגיעות חברות רבות במשק הישראלי, כאשר מיקומה האטרקטיבי של העיר בסמוך לכבישי גישה מרכזיים - הופך את העיר כפר סבא למוקד משיכה, ואנו קוראים לחברות נוספות במשק להגיע ולהצטרף לעיר הטובה בישראל".