מאיץ מרחוק: המחזור החדש של המאיץ מאסצ'לנג' יפתח כמתוכנן אבל באופן מקוון

תוכנית הלימודים של מסצ'אלנג' עברה בשבועות האחרונות התאמות טכנולוגיות ושינויים בתוכן שיאפשרו קיום תוכנית לימודים ליזמים והחברות שנבחרו להשתתף בתוכנית הממוקמים במדינות שונות ברחבי העולם.

המחזור החדש של האקסלרטור מסצ'אלנג' ישראל, יפתח בחודש אפריל באופן מקוון. בשבועות האחרונים ערך ארגון מאסצ'לנג' העולמי המפעיל מאיצים במספר מדינות בעולם, היערכות לחיבור מרחוק של כ-300 מנטורים ישראלים ובינלאומיים. תוכנית הלימודים של מסצ'אלנג' עברה בשבועות האחרונות התאמות טכנולוגיות ושינויים בתוכן שיאפשרו קיום תוכנית לימודים ליזמים והחברות שנבחרו להשתתף בתוכנית הממוקמים במדינות שונות ברחבי העולם.

מנכ"ל מסצ'אלנג' ישראל, יונית סירקין אמרה: "למרות התחזית כי השפעת וירוס הקורונה על הכלכלה הישראלית והעולמית עוד צפויה להמשך ולהחמיר בתקופה הקרובה, ברור לנו שזה הזמן הנכון לפתח ולהצמיח חברות שיהוו מנוע חשוב ליצירת מקומות העבודה החדשים. ביצענו את כל ההכנות המתאימות והשינויים הדרושים ללמידה מרחוק וקיום אירועים וסימינרים מקוונים כדי שתוכנית הלימודים הקרובה לא תפגע".

בימים רגילים, האקסלרטור פועל משוק מחנה יהודה בירושלים. "ההיסטוריה של ירושלים שנמשכת אלפי שנים מתקדמת כל הזמן גם לאתגר הכלכלי הבא, אמר משה ליאון ראש עיריית ירושלים. מנכ"ל משרד ירושלים ומורשת, מרדכי בניטה אמר: "ירושלים, כמו ישראל והעולם כולו מתמודדת עם משברים שונים בעקבות מגפת הקורונה - לצד הצעדים למלחמה בנגיף, חשוב לנו להמשיך ולפעול בכדי שירושלים תצא חזקה ומחוזקת ביום שאחרי".

אם וכאשר תיגמר המגיפה, הבוגרים המצטיינים של האקסלרטור יצאו למסע עסקי בארה"ב הכולל מפגשים עם משקיעים פוטנציאלים ושותפים אסטרטגיים. המצטיינים אף יזכו בפרס כספי של עד חצי מיליון שקל.