נייס חוברת ל-Zoom: יציעו פתרון לשירות לקוחות מרחוק

לפי הודעת נייס, שתי החברות מציעות שירותים המאפשרים עבודה מרחוק, ושיתוף-הפעולה ביניהן מסייע לענות על הצרכים המשתנים במהירות של לקוחות ועל הביקוש להמשכיות עסקית

ברק עילם, מנכ"ל נייס / צילום: איל יצהר
ברק עילם, מנכ"ל נייס / צילום: איל יצהר

חברת הטכנולוגיה נייס חוברת ל-Zoom, המספקת פתרון לתקשורת וידאו מרחוק, ליצירת פלטפורמת תקשורת ענן מאוחדת. נייס , בניהולו של ברק עילם, מספקת פתרונות לניהול קשרי לקוחות וסיכונים, והיא נסחרת בנאסד"ק ובבורסה של תל אביב לפי שווי של 8.9 מיליארד דולר. ההודעה על שיתוף-הפעולה עם זום הובילה לעליות במניית נייס במהלך המסחר בת"א וכן בטרום מסחר בוול סטריט.

לפי הודעת נייס, שתי החברות מציעות שירותים המאפשרים עבודה מרחוק, ושיתוף-הפעולה ביניהן מסייע לענות על הצרכים המשתנים במהירות של לקוחות ועל הביקוש להמשכיות עסקית. "חברות וממשלות מבקשות יותר ויותר לעבוד מהבית. זום ונייס InContact מספקות פתרון אינטגרטיבי שמאפשר שיתוף-פעולה מהיר ויעיל של עובדים מרחוק ומרכזי שירות וירטואליים", נכתב בהודעה.

פול ג'רמן, מנכ"ל החברה הבת InContact של נייס, מסר כי "הלקוחות שלנו מעבירים במהירות עובדים לעבודה מהבית או מעבירים עבודה לעובדים שנמצאים באזורים שנפגעו פחות, במטרה לשמר את ההמשכיות העסקי. אנחנו נרגשים לחבור לזום וגאים לספק פתרון שמאפשר שיתוף-פעולה ושירות לקוחות מרחוק".

זום, שהאפליקציה שלה הפכה בשבועות האחרונים למוכרת כמעט בכל בית, נסחרת בנאסד"ק בשווי של 38.2 מיליארד דולר.