סלאם שרקייה מונה לסמנכ"ל השיווק של "גלובס"

שרקייה יצטרף להנהלת "גלובס" לתפקיד שלא אויש בפועל מאז הוחלפה הבעלות בעיתון • הוא מגיע ל"גלובס" מקוקה-קולה ישראל, שם כיהן במספר תפקידים בכירים, האחרון שבהם - מנהל שיווק קהלים

סלאם שרקייה / צילום: תמונה פרטית
סלאם שרקייה / צילום: תמונה פרטית

סלאם שרקייה מצטרף להנהלת העיתון "גלובס" בתפקיד סמנכ"ל שיווק, תפקיד אשר לא אויש בפועל מאז הוחלפה הבעלות ב"גלובס" לפני כשנתיים וחצי.

שרקייה מגיע ל"גלובס" מקוקה-קולה ישראל, שם כיהן במספר תפקידים בכירים, האחרון שבהם - מנהל שיווק קהלים. קודם לכן כיהן במגוון תפקידים בחטיבת השיווק ומנועי הצמיחה של פרטנר, ובעברו הרחוק יותר שימש כיועץ לשר וחבר הכנסת לשעבר עמי איילון וכמזכ"ל ארגון הסטודנטים הארצי בישראל.

שרקייה מכהן כיו"ר הוועד המנהל בהתנדבות של עמותת אמאנינא, ארגון-הגג להתנדבות באוכלוסייה הערבית, המפעילה כ-1,500 מתנדבים ופרויקטים של עשיית טוב (חלוקת מזון, חינוך פיננסי למשפחות, ליווי ילדים חולי סרטן ועוד), והוא בוגר תכנית העמיתים של ארגון "מעוז".

אלונה בר און, יו"רית "גלובס", מסרה: "אני בטוחה כי הניסיון הרב שמביא עמו סלאם יסייע לנו להמשיך להצעיד את 'גלובס' קדימה. מאז סיכמתי עם סלאם על הצטרפותו, רגע לפני עידן הקורונה, האתגרים של המשק הישראלי רק הלכו וגברו. ל'גלובס', כעיתון העסקים והכלכלה הוותיק והמוביל בישראל, יש תפקיד חשוב ומרכזי מאי-פעם בעיצוב השיח והחיבור בין החלקים השונים של הפסיפס הישראלי. חיבור זה הוא חיוני לשגשוגה הכלכלי של מדינת ישראל".