תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

דווקא עכשיו: מודל חדש לרכישת רכב יוקרה בליסינג פרטי - מה הוא כולל?

רכישת רכבי יוקרה בליסינג פרטי מאפשרת ליהנות מרכב איכותי ושירות ברמה גבוהה • בנוסף, שילוב עם עסקת טרייד-אין יזכה את הלקוח בסכום מזומן נזיל, שבימים אלו חשוב לא פחות

רכישת רכב יוקרה בליסינג הפרטי. מסלול מותאם לרוח התקופה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
רכישת רכב יוקרה בליסינג הפרטי. מסלול מותאם לרוח התקופה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

הכתבה בשיתוף לקסוס

חולמים על רכב יוקרה? המצב הנוכחי במשק משפיע אמנם על כולם, ללא יוצא מן הכלל, אבל לצד זאת הוא גם מייצר הזדמנויות חדשות, ביניהן לרכישת רכבים חדשים בתנאים אטרקטיביים. אחת מהן היא התאמה של מודל הליסינג על ידי חלק מהיבואניות למצב הקיים והפיכתו לאטרקטיבי עבור אלה המעוניינים לרכוש רכב יוקרה. המודל מאפשר, לצד תשלום חודשי אטרקטיבי, גם קבלת כסף נזיל באמצעות מכירת הרכב הישן, וגמישות רבה יותר בחוזה הליסינג. אז איך זה עובד?

יוקרה בפחות מ-3,500 שקל לחודש

אין כיום ישראלי שלא מכיר את מסלולי הליסינג הפרטי, שהפכו יותר ויותר פופולריים. הסיבה לכך היא פשוטה, בליסינג פרטי מתאפשר לרוכש לשלם מקדמה בסכום נמוך, לרוב כ-8% בלבד ממחיר הרכב, לצד תשלום חודשי קבוע במחיר אטרקטיבי ונגיש הנע בין כמה מאות בודדות לאלפי שקלים, כתלות בסוג הרכב. בתום שלוש שנים יכול הרוכש להחליט אם לשלם את היתרה ולרכוש את הרכב, או להחזיר אותו ולעבור לעסקת הליסינג הבאה. בדרך זו, הרוכש לא נדרש להשקיע סכום גבוה של כסף בפעם אחת. במקרה כזה הרכב לא נרשם על שם הרוכש, אלא על שם חברת הליסינג. אם בסוף החוזה בוחר הנהג לרכוש את הרכב, אז הוא נרשם על שמו.

כאמור, הליסינג שכלל עד היום את הרכבים ברמת המחיר הממוצעת יותר, הגיע בתקופה האחרונה אל יבואניות רכבי היוקרה. קחו לדוגמה את הלקסוס UX200, רכב SUV אורבני פופולרי של מותג היוקרה היפני. רכב כזה, על פי מחירון החברה עולה כ-210 אלף שקל. במצב הנוכחי, רבים ודאי יחששו להתחייב להוצאה גדולה כזו. עם זאת, רכישת אותו הרכב באמצעות מסלול הליסינג שמציעה כעת החברה, יאפשר לשלם עליו מקדמה נמוכה בסך של כ-15 אלף שקל בלבד, ותשלום חודשי של 3,390 שקל מדי חודש. מדובר בסכום שפותח את האפשרות לרכישת הרכב על ידי קהלים חדשים, שעד היום אולי סברו כי רכישת רכב יוקרה הוא חלום בלתי מושג. כך, בסוף התקופה של שלוש שנים הקונה בעצם שילם רק כ-50% מעלות הרכב, כשבמקרים רבים מדובר בסכום שקרוב לירידת הערך הטבעית של אותו הרכב.

גמישות בתחנות היציאה

מרכיב חשוב נוסף של השינויים בליסינג הפרטי שמנסות להוביל יבואניות רכבי היוקרה נוגע לגמישות המסלולים. בעוד שההתחייבות הסטנדרטית עומדת על שלוש שנים, יש מסלולים שבהם הגמישות המוצעת רבה יותר. "מה שמאפיין את התקופה הנוכחית הוא חוסר ודאות. אנשים חוששים להתחייב לתקופה ארוכה של שלוש שנים. הם לא רואים כרגע באיזה מקום יהיו בתום תקופה כזו", מסביר עמית הראל, מנהל המכירות של לקסוס בישראל .

הרכב הבא שלכם יכול להיות לקסוס - לפרטים על מסלול הליסינג הגמיש הקליקו כאן>>

"בלקסוס אנחנו עונים על הצורך הזה עם מסלול ליסינג פרטי שמותאם לרוח התקופה ומאפשר תחנות יציאה מוקדמות יותר - החל משנה והלאה", הוא מוסיף. "המשמעות היא שגם אם חוזה הליסינג נחתם לשלוש שנים, באפשרות הרוכש להחזיר את הרכב החל מתום שנה בלבד מתחילת החוזה, וזאת ללא תשלום קנס".

Lexus UX200 / צילום: לקסוס
 Lexus UX200 / צילום: לקסוס

לחכור רכב ולשמור על כסף נזיל

לדברי הראל, חידוש נוסף ביישום של מודל הליסינג הפרטי לעולם רכבי היוקרה מאפשר ללקוחות לייצר לעצמם כסף נזיל: "נניח שללקוח יש רכב ששווה 120 אלף שקל. עד היום הייתה לו את האפשרות לעשות טרייד-אין - להעביר את הרכב הקודם ליבואן ולקזז את הסכום הזה ממחיר הרכב החדש. בלקסוס אנו מציעים ללקוחות המצטרפים למסגרת הליסינג כסף מזומן בהעברה לחשבון, עבור הרכב הקודם, כשבמסגרת הסכם הליסינג הלקוח זקוק למקדמה של 20 אלף שקל בלבד. בדוגמה שלפנינו יישאר הלקוח עם 100 אלף שקל מזומן ועם רכב יוקרה חדש.

וכך, בתקופה שבה הגופים הפיננסיים מקשים על נטילת אשראי והגדלת החוב ("אובליגו"), והריביות על הלוואות מכל הסוגים עולות, מדובר בפתרון שיכול לסייע לצרכנים. "בדרך הזאת למעשה לקוחות אינם צריכים לבקש הלוואה עבור רכישת הרכב החדש וגם מקבלים מזומן על הטרייד-אין של הרכב הישן, כשהמזומן הזה יכול לחסוך מהם נטילת הלוואה למטרות אחרות", מדגיש הראל.

לגבי הטענה כי בשוק הפרטי ניתן לקבל מחיר טוב יותר עבור הרכב המשומש, הראל מעריך שלא כך הדבר כיום: "למכור כעת, במצב הנוכחי, רכב יד שנייה בשוק זה לא עניין של מה בכך. זה דורש התעסקות רבה וזמן רב, כך שהלקוח הפרטי יתקשה מאד למקסם מחיר המכירה".

איסוף לטיפולים מהבית, זמינות בווטסאפ ועוד

עוד אומר הראל כי " בנוסף לתמחור האטרקטיבי של מחירי הליסינג הלקוחות ייהנו מהשירות האיכותי של לקסוס - באופן זהה ללקוחות שביצעו קניה ישירה. אנו מציעים ללקוחות הליסינג איסוף לטיפולים מהבית, מוקד שירות אישי, יועץ שירות אישי זמין בוואטסאפ, הטבות ללקוחות ואירועים אקסקלוסיביים".

הוא מסכם ואומר כי באמצעות הליסינג הפרטי לרכבי היוקרה שואפות היבואניות לתת מענה למצב המשברי אליו נקלע השוק בימי הקורונה, ובמקביל להרחיב את היריעה - לפנות לקהלים חדשים ומגוונים ולהציע להם את סגמנט רכבי היוקרה בתג מחיר חודשי אטרקטיבי.

מסלול ליסינג של לקסוס - רכב יוקרה בהישג ידכם. לפרטים הקליקו כאן>>