אחרי חודשיים ללא שכר: פוקס תחזור לשלם משכורת למנכ"ל

הראל ויזל יחזור לקבל את שכרו עם החזרה לשגרה ולפעילות בחנויות ובמטה, גם יו״ר הדירקטוריון יחזור לקבל תגמול

הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס  / צילום: דימה טליאנסקי
הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס / צילום: דימה טליאנסקי

אחרי חודשיים ללא שכר: קבוצת פוקס מעדכנת כי מנכ״ל החברה הראל ויזל יחזור לקבל את שכרו עם החזרה לשגרה ולפעילות בחנויות ובמטה. גם יו״ר הדירקטוריון יחזור לקבל תגמול. לפי הערכות, רוב עובדי הקבוצה חזרו מחל״ת, ומסתמן כי בתחילת השבוע כ-90% מעובדי פוקס ישובו לעבודתם.

לפני כחודשיים, נדרשה פוקס בדומה ליתר הרשתות והעסקים הפועלים בישראל, לסגור את חנויות הקבוצה עקב החלטת הממשלה בניסיון למנוע את התפשטות הקורונה. פוקס הודיעה על הוצאת עובדי הקבוצה לחופשה ללא תשלום, וכי מנכ״ל הקבוצה יפסיק לקבל שכר

לפני כשבועיים וחצי, בהתאם לביטול חלק מהמגבלות עליהן הודיעה המדינה, החנויות ברחוב ובמרכזים מסחריים חזרו לפעילות בהדרגה. כשבוע לאחר מכן החנויות בקניונים חזרו לפעילות, זאת בהתאם להקלות אשר הוצגו על ידי הממשלה בדבר חזרה הדרגתית של המשק לשגרה. ההקלות כאמור אפשרו תחילה פתיחה של חנויות ברחוב ובמרכזים מסחריים ולאחר מכן בקניונים, בכפוף לעמידה בהנחיות ובמגבלות שהוטלו להבטחת בריאות הציבור, בין היתר ביחס לכמות עובדים ולקוחות.

פוקס מעדכנת כי בהתאם לכך, החל החלה בתהליך החזרה הדרגתי של עובדיה מחופשה ללא תשלום, ומדווחת כי בנסיבות אלו, ״מנכ"ל החברה, אשר ויתר על מלוא שכרו בתקופה החל מאז ה-15 במרץ, והמשיך בכל התקופה האמורה לעבוד במשרה מלאה ולהקדיש את כל זמנו ומרצו לטיפול וקידום כלל הסוגיות הנוגעות להשלכות על פעילות הקבוצה עקב החלטת הממשלה על סגירת החנויות והכנת הקבוצה לחזרה לפעילות״, עדכן כי החל ממחר (ו׳), ובחלוף חודשיים במהלכם ויתר על מלוא שכרו, יחזור לקבל את שכרו״. כמו כן, יו"ר הדירקטוריון, אשר ויתר מיוזמתו על התגמול לו הוא זכאי בגין התקופה, יחזור לקבל את התגמול.