שוב מפר הוראות קורונה: ח"כ ניר ברקת השתתף במסיבה בתל אביב

החוגגים במקום לא הקפידו על כללי הקורונה, עם הגבלת אירועים ל-50 איש, שמירת מרחק של 2 מטר, וענידת מסיכות על הפנים • מטעמו של ברקת נמסר: ח"כ ברקת הגיע להשתתף באירוע בר מצווה משפחתי אליו הוזמן כאורח, שהתקיים בבית פרטי, ושסבר שיתקיים על פי ההנחיות

ניר ברקת / צילום: איל יצהר, גלובס
ניר ברקת / צילום: איל יצהר, גלובס

ח״כ ניר ברקת (הליכוד) היה אורח במסיבת בר המצווה שנערכה אמש (ב') במגדל W בשכונת פארק צמרת בצפון תל אביב. אתמול בערב התפרסמו קטעי וידיאו של ירי זיקוקים וריקודים בקומת הפנטהאוז העליונה שבמגדל מתוך אירוע בר המצווה של משפחת טולדנו.

החוגגים במקום לא הקפידו על כללי הקורונה, עם הגבלת אירועים ל-50 איש, שמירת מרחק של 2 מטר, וענידת מסיכות על הפנים.

בנוסף, השכנים הרבים בבניין רב הקומות, מתלוננים על שימוש של יותר מ 3 אנשים במעליות, ללא ריחוק ותוך שמספר האורחים במקום עלה על 200 איש ככל הנראה. האירוע התרחש בקומה העליונה של הדירה, שם ניצבת בריכת שחיה של המשפחה. מדיווחים שהגיעו לידי ׳גלובס׳ נאמר שבמשך שבוע לפני חגיגת בר המצווה, הועסקו עובדים רבים בהובלת ציוד הגברה וציוד מטבח לתוך הדירה הגדולה המשתרעת על שתי קומות בצמרת המגדל.

אחותו של חתן בר המצווה, היא שיראל טולדנו, בת זוגו של הזמר עומר אדם. ניר ברקת, הוא קרוב משפחה של ההורים, בני הזוג טולדנו, הוזמן להשתתף בחגיגה ונענה.

רק במוצאי שבת עמדו מול המצלמות ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרים בכירים מן הליכוד, שר האוצר ישראל כ״ץ ושר החינוך יואב גלנט, והסבירו לציבור הישראלי כי עליהם להקפיד ביתר שאת על כללי הריחוק החברתי, ענידת מסיכות פנים מחוץ בכל מקום במרחב הציבורי והייגינת ידיים וזאת לאור מקרי ההתפרצות של המחלה בירושלים ובערים נוספות בישראל. אולם ניכר שח״כ ניר ברקת, לא מילא אחר ההוראות, בכך שהשתתף בחגיגה.

הבוקר הוזמנו בני משפחת טולדנו לחקירה במשטרה בשל הפרת הוראות הקורונה.

זו לא הפעם הראשונה בה מדווח על הפרת הוראות הקורונה על ידי ניר ברקת. במהלך ימי הסגר הכללי בחודשים מארס ואפריל, הצטרפה למשפחת ברקת בתו לליל הסדר. וזאת על אף שכל הישראלים נתבקשו שלא לבקר בני משפחה. ברקת אף העלה פוסט בפייסבוק וקרא לכולם ״"לחגוג יחד בלב אחד, איש איש בביתו".

מטעמו של ח"כ ברקת נמסר בתגובה: ח"כ ברקת הגיע להשתתף באירוע בר מצווה משפחתי אליו הוזמן כאורח, שהתקיים בבית פרטי, ושסבר שיתקיים על פי ההנחיות.