ארקיע עזבה את הפועל תל אביב, הכשרה הגיעה במקומה

וגם: עו"ד שלומי צרפתי מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש בחברת החשמל • השיחה

שחקנים של הפועל תל אביב במשחק / צילום: מתוך יוטיוב
שחקנים של הפועל תל אביב במשחק / צילום: מתוך יוטיוב

חסות חדשה להפועל תל אביב בכדורגל: חברת "הכשרה חברה לביטוח" תשמש כנותנת החסות הראשית של המועדון והיא תחליף את ארקיע שהלוגו שלה התנוסס על מדי השחקנים. חברת ארקיע הייתה אמורה להישאר כנותנת החסות עד לסוף עונת2020-2021 אבל היא תוחלף מוקדם יותר אחרי בקשתה להשתחרר מהחוזה.

חתימה על הסכם חסות בתקופה שבה אין קהל במגרשים היא אינה עניין של מה בכך; אמנם הפועל שכבר אתמול שחקניה עלו למשחק חצי גמר הגביע לא תמשיך למשחק הגמר אחרי שהפסידה למכבי פ"ת, אבל מבחינת הספונסרית החדשה, היא תתנחם בשידורים הבאים של משחקי הפלייאוף העליון שכוללים גם דרבי. הכשרה חברה לביטוח בניהולו של שמעון מירון תשמש נותנת החסות עד לסוף העונה, עם אופציה להמשך ההתקשרות. במסגרת החסות לוגו החברה יתנוסס על מדי הקבוצה, על לוח הראיונות ובשלטי הלד במשחקים הביתיים. ל"גלובס" נודע כי התשלום, שנאמד במאות אלפי שקלים, משקף את יתרת ההסכם של ארקיע.

מצנח הזהב

העיקר שזה צרפתי: עו"ד שלומי צרפתי מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש בחברת החשמל. צרפתי יחליף את דני מרום שכיהן כמ"מ סמנכ"ל משאבי אנוש של החברה, מאז עזיבתו של עמית אוברקוביץ' שמונה למשנה למנכ"ל וממונה על חטיבת משאבי האנוש של בנק הפועלים. מרום ימשיך לכהן כחבר בהנהלה הבכירה. צרפתי, בעברו מזכיר הדירקטוריון, מכהן בימים אלה כמנהל אגף הרכש. נזכיר כי בנובמבר האחרון פורסם ב"גלובס" כי צרפתי אחר - דוד (מיקו) צרפתי, יו"ר ועד עובדי החברה, שוקל לחצות את הקווים ולהגיש מועמדותו לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש, והוא אף הודיע כי אם יפורסם מכרז הוא יהיה "בדילמה קשה". את הדילמה הוא פתר בסופו של דבר. כך או כך, אישר הדירקטוריון את המלצת ועדת האיתור בראשות המנכ"ל עופר בלוך, למנות לתפקיד את שלומי צרפתי. 

-----

ערן אופיר, ראש אגף אלמנטרי ותביעות בהכשרה חברה לביטוח, מונה לתפקיד משנה למנכ"ל החברה. אופיר הצטרף להכשרה לפני 20 שנה, כעו"ד במחלקת תביעות. הוא יעבוד לצידו של מנכ"ל הכשרה שמעון מירון. עוד על הכשרה ועל חסות שהיא לקחה על עצמה, ראו באזור התעשייה.

 

חדשות טובות

קבוצת התיירות אמסלם טורס, הודיעה על מהלך הפונה לסוכני נסיעות פרילנסרים ומזמין אותם להצטרף למסלול משותף שיעניק להם מעטפת כללית ובסיס מקצועי להמשכיות בפעילותם העסקית.