ראובן קרופיק הוא היו"ר הקבוע של בנק הפועלים

בבנק מציינים כי קרופיק, בן 69, נשוי ואב לשניים, בעל תואר ראשון במדעי החברה בהתמחות בכלכלה ומדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית ירושלים, ותואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל-אביב

ראובן קרופיק, יו"ר של בנק הפועלים / צילום: תמר מצפי, גלובס
ראובן קרופיק, יו"ר של בנק הפועלים / צילום: תמר מצפי, גלובס

המינוי הזמני הופך לקבוע: ראובן קרופיק, ממלא מקום יו"ר בנק הפועלים הופך ליו"ר הקבוע של הבנק, במקומו של עודד ערן המנוח שנפטר ממחלה לפני ימים ספורים. על פי הודעת הבנק, שבניהולו של דב קוטלר, דירקטוריון בנק הפועלים בחר בקרופיק כיו"ר כשמינויו הקבוע בפועל כפוף לאישור הפיקוח על הבנקים, שצפוי להינתן.

קרופיק הינו דח"צ בבנק מאז פברואר 2016, והוא ממלא מקום היו"ר מאז ה-9 ביוני. במסגרת זו הוא מכהן כיו"ר ועדת אסטרטגיה ופיתוח עסקי של הדירקטוריון וכן חבר בוועדות טכנולוגיית מידע וחדשנות טכנולוגית, אשראי, ממשל תאגידי ומחזיקי עניין, ניהול ובקרת סיכונים, וכן בוועדה למעקב אחר יישום ההסדרים של הבנק עם הרשויות האמריקאיות.

בבנק מציינים הערב כי קרופיק, בן 69, נשוי ואב לשניים, בעל תואר ראשון במדעי החברה בהתמחות בכלכלה ומדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית ירושלים, ותואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל-אביב.

בבנק פירטו עוד כי הוא "כיהן בעבר כמנכ"ל בכלל תעשיות ביוטכנולוגיה, יזם ומנכ"ל חברת אר.די.סי וכן כמרצה מן החוץ בפקולטה לניהול באוניברסיטת בן גוריון בנגב".