דוח פינטק | פודקאסט

כבר לא רק עניין של גיקים: כך רכישת נדל"ן בבלוקצ'יין הופכת למיינסטרים

המיתון העולמי הוליד יוזמות שהיו מוכרות למעטים - משקיעים שאיבדו מהונם יוכלו בקרוב כבר לא לרכוש דירה שלמה, אלא לקנות אחוזים קטנים במספר נכסים • כך עולם הבלוקצ'יין חושף את עולם הנדל"ן לקהלים חדשים שלא היו נגישים • האזינו

רובע 3, תל אביב / צילום אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק
רובע 3, תל אביב / צילום אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק

ערך שוק הנדל"ן העולמי נאמד בכ-200 טריליון דולר. אך למעשה רק כעשרים אחוזים מערך זה ניתנים להשקעה, ורק אחוז אחד מהסכום נזיל.

הכנסת תהליך הטוקניזציה לתוך שדה הנדל"ן עומדת לשנות את השוק בצורה משמעותית. סנונית ראשונה הייתה פרויקט הטוקניזציה והמכירה של חלק ממלון סט ריג'יס באספן קולורדו, למשקיעים באמצעות בלוקצ'יין ובעזרת טכנולוגיה ישראלית. 

המהלך הזה ככל הנראה מסמן את המעבר של עולם הבלוקצ'יין, מטבעות הקריפטו ונדל"ן, מעולם של גיקים וגאוני הצפנה לתוך המיינסטרים המשפטי האמריקאי. 

מוזמנים להאזין ולעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או באפליקציה האהובה עליכם.

■■

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.