ארומה ת"א ממשיכה בסגירת הסניפים: הפעם ברמת אביב

ל"גלובס" נודע כי ארומה ת"א סוגרת את סניף רמת אביב במרכז המסחרי טאגור • הסגירה הנוכחית שמצטרפת לשלושה סניפים נוספים שנסגרו במהלך משבר הקורונה • ברשת מציינים כי מדובר בסגירה שתוכננה עוד לפני השפעות משבר הקורונה על הענף

ארומה סניף טאגור / צילום: שני מוזס, גלובס
ארומה סניף טאגור / צילום: שני מוזס, גלובס

ארומה ת"א סוגרת את סניף רמת אביב במרכז המסחרי טאגור - כך נודע ל"גלובס". ברשת מציינים כי מדובר בסגירה שתוכננה עוד לפני השפעות משבר הקורונה על הענף. הסגירה הנוכחית שמצטרפת לשלושה סניפים נוספים שנסגרו במהלך משבר הקורונה: הסניף במרכז מיקדו סנטר בתל ברוך צפון, הסניף בבית וואלה ברחוב אבן גבירול שהוחלף בגוד פארם, ובסניף נוסף במתחם שרונה ברחוב קפלן.

ארומה סניף טאגור נסגר / צילום: שני מוזס, גלובס
 ארומה סניף טאגור נסגר / צילום: שני מוזס, גלובס

בתום הסגירות הללו עומדת רשת ארומה תל-אביב על 37 סניפים. מוקדם יותר ציינה הרשת כי במקביל לסגירה, נפתחו לאחרונה שני סניפים חדשים במידאטון ובקריית עתידים ברמת החייל שנחתמו טרום המשבר, ושניים נוספים צפויים להיפתח בבית החולים אסותא ובתוך המכללה האקדמית ביפו. אולם בהמשך התברר כי הרשת הודתה כי לא דייקה בנתונים. מועד הפתיחה של סניף מידטאון היה בכלל ב-15 בנובמבר 2018 ומועד הפתיחה של סניף עתידים היה טרם התפרצות הקורונה ב-3 במרץ 2020.

ענף המסעדות ובתי הקפה ספג מכה קשה במהלך משבר הקורונה עם דרישת המדינה לסגור את אותם העסקים למשך כחודשיים, ועם המגבלות שהוטלו עליהם בהמשך. על הירידה בפדיונות של המסעדות ניתן ללמוד גם מדוחות מליסרון שפורסמו השבוע. גם בחודשים מאי יוני בהם הפדיונות בקניונים השתפרו, בצל המגבלות הפדיונות של עסקי המזון המהיר וההסעדה צנחו בכ-27%.

מארומה תל-אביב נמסר בתגובה: "מדובר בסניף שהיה אמור להיסגר עוד לפני הקורונה. גם תחת הקורונה ארומה ממשיכה להרחיב פעילותה עם ארבעה סניפים חדשים, כולל סניף ענק בעתידים עם תפריט חדשני ובריא".