דוח פינטק | פודקאסט

הכירו את חברת הפינטק הישראלית שפועלת לשפר את הרפואה בארה"ב

שיטות התגמול לרופאים בארצות הברית עוברות שינוי בשנים האחרונות • חברות הביטוח האמריקאיות רוצות את השינוי, ומעודדות אותו, אבל חסרה לשם כך מערכת שתקשר את הרופאים, ואת החולים לחברות • הפתרון לכך נמצא בחברה קטנה בישראל • האזינו

רופא / צילום: שאטרסטוק
רופא / צילום: שאטרסטוק

עולם הביטוח משתנה. חברות הזנק רבות פועלות בשטח. ישנן חברות היוצרות מצב ביטוחי חדש, אחרות יוצרות שפה חדשה או פונות ללקוחות מסוגים חדשים. VIM הישראלית היא חברה מסוג אחר: החברה זיהתה שינוי באופן ניהול מערכת הבריאות בארצות הברית, אופן היוצר קשיים תפעוליים, והיא מספקת את מערכת ההפילה שפותרת את הקושי. המערכת של החברה מחברת לקוחות אל רופאים פרטיים ואל חברות ביטוחי הבריאות בארצות הברית. האם החברה הקטנה, שתפסה את מקומן של חבורת הביוח הרפואי תשנה את הרפואה העולמית?

עקבו אחר הפודקאסט בספוטיפיי, באפל פודקאסטס , בגוגל פודקאסטס או באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם בהעתקת כתובת ה- RSS

■■

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.