אלקטרה מסכמת את הרבעון השני עם עלייה ברווח ובהכנסות

בשורה התחתונה, החברה סיימה את הרבעון השני לשנת 2020 עם רווח נקי של 47.1 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-46.9 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד

איתמר דויטשר / צילום: לירון אלוני
איתמר דויטשר / צילום: לירון אלוני

 

קבוצת אלקטרה פרסמה היום את דוחותיה לרבעון השני של השנה ולפיהן ההכנסות עלו ב-4.1% לכ-1.79 מיליארד שקל, בהשוואה להכנסות של 1.72 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול נובע ממגזר פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל.

הרווח הגולמי הסתכם ב-149.3 מיליון שקל בהשוואה לכ-159.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה, החברה סיימה את הרבעון השני לשנת 2020 עם רווח נקי של 47.1 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-46.9 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד.

ה- EBITDA ברבעון השני של השנה הסתכם בכ-138.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-140.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה אמר: "בתקופה הנוכחית, שבה הכלכלה העולמית והמשק הישראלי נפגעים מאירועי הקורונה, אנו נהנים מיתרונות האסטרטגיה העסקית של קבוצת אלקטרה. המגוון הרחב של פעילויות הקבוצה, והפריסה הגיאוגרפית של החברות הבנות שלה, מאפשרות לנו למקד את הצמיחה שלנו תוך ניצול הזדמנויות בתחומים הנהנים מתנופה עסקית, ובעיקר - תשתיות, תחבורה, אנרגיה, בריאות וביטחון".

"היום דיווחנו על זכייתנו, כחלק מקבוצה, במכרז ענק להקמה והפעלת חניונים ומערך היסעים בפרויקט הנתיבים המהירים. זכייה זו תאפשר לאלקטרה הרחבה משמעותית בהיקף הפעילות של הקבוצה בתחום תשתיות תחבורה, לצד כניסה לעולם ההפעלה של התחבורה הציבורית, שהינו בעל פוטנציאל צמיחה גבוה בישראל".