מסי נשאר בברצלונה וחושף מה הוא חושב על ההנהלה

עכשיו זה סופי, ליאונל מסי ישחק בברצלונה גם בעונה הקרובה. כך הודיע הכוכב הגדול של הכדורגל העולמי הערב • ההחלטה של מסי מגיעה לאחר שמוקדם יותר היום התחולל קרב האשמות בין אביו של השחקן להנהלת הליגה הספרדית סביב תוקף החוזה שלהם מול ברצלונה

ליונל מסי / צילום: Joan Monfort, Associated Press
ליונל מסי / צילום: Joan Monfort, Associated Press

עכשיו זה סופי, ליאונל מסי ישחק בברצלונה גם בעונה הקרובה. כך הודיע הכוכב הגדול של הכדורגל העולמי הערב (שישי). ההחלטה של מסי מגיעה לאחר שמוקדם יותר היום התחולל קרב האשמות בין אביו של השחקן להנהלת הליגה הספרדית סביב תוקף החוזה שלהם מול ברצלונה.

אביו של מסי טען כי סעיף השחרור האסטרונומי של הכוכב בגובה 700 מיליון אירו כבר אינו תקף ויש לאפשר לו לעזוב ללא תמורה, בניגוד לעמדה שמציגה הנהלת הליגה. המשמעות של עמדת הליגה היא שמסי לא יכול לעזוב בחינם לקבוצה אחרת, ומי שתרצה בשירותיו תיאלץ להגיע להסדר עם סגנית אלופת ספרד או לשלם לה את הסכום הנקוב בסעיף השחרור. קשה לראות קבוצה שתסכים לשלם סכום כזה, גם לא מנצ'סטר סיטי שאותה מאמן פפ גוארדיולה, מי שאימן את מסי בברצלונה, וששמה נקשר כמועמדת פוטנציאלית לקלוט את "הפרעוש".

ככל הנראה, הבין מסי שהוא בדרך להתנגשות משפטית ארוכה וקשה שלא ברור איך תסתיים מול המועדון, והחליט לוותר. עם זאת תקף מסי את נשיא המועדון ג'וזף ברתומאו ואת ההנהלה. "אמרתי למועדון, כולל לנשיא, שאני רוצה ללכת. אמרתי לו את זה כל השנה. שהגיע הזמן לזוז הצידה. האמנתי שהמועדון זקוק לעוד שחקנים צעירים ושהזמן שלי בברצלונה הסתיים. הצטערתי מאוד, כי תמיד אמרתי שאני רוצה לסיים את הקריירה שלי כאן.

"זו הייתה שנה קשה מאוד, סבלתי הרבה באימונים, במשחקים ובחדר ההלבשה. הכל נהיה קשה מאוד בשבילי והגיעה תקופה בה שקלתי לחפש שאיפות חדשות. זה לא הגיע בגלל ההפסד נגד באיירן בליגת האלופות, חשבתי על ההחלטה הרבה זמן.

"ובכן, הנשיא תמיד אמר שבסוף העונה אוכל להחליט אם אני רוצה ללכת או שאני רוצה להישאר, ובסוף הוא לא עומד במילה שלו".

עוד אמר מסי כי "אמשיך לעונה נוספת כי הנשיא אמר לי שהדרך היחידה לעזוב היא לשלם את סעיף השחרור שלי בגובה 700 מיליון יורו, וזה בלתי אפשרי.

"עמדה בפניי אפשרות נוספת והיא ללכת למשפט. לעולם לא אלך לבית משפט נגד בארסה כי זה המועדון שאני אוהב, שנתן לי הכל מאז שהגעתי. בארסה נתנה לי הכל ונתתי לה הכל. מעולם לא עלה בדעתי לקחת את בארסה לבית המשפט".

מוקדם יותר השבוע קבעה הליגה הספרדית כי סעיף השחרור האסטרונומי של מסי מברצלונה - 700 מיליון אירו - עדיין בתוקף. המשמעות היא שהוא לא יכול לעזוב בחינם לקבוצה אחרת, ומי שתרצה בשירותיו תיאלץ להגיע להסדר עם סגנית אלופת ספרד או לשלם לה את הסכום הנקוב בסעיף השחרור. ב"אס" הספרדי מצטטים כלי תקשורת בקטלוניה, לפיהם מסי עשוי לקבל את עמדת הליגה ולהודיע כי הוא נשאר עונה נוספת במועדון. בכלי תקשורת אחרים בספרד אף מדווחים כי השחקן כבר הקליט את ההודעה על הישארותו והיא תופץ בקרוב.

עוד דווח ב"אס" כי אביו של ליאו מסי חורחה נתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה כשהגיע לפגישה עם הצוות המשפטי של המשפחה בברצלונה הבוקר. לאביו של השחקן לא הייתה תגובה למסור לעיתונאים, אך זו הייתה אינדיקציה נוספת לכך שההחלטה הסופית לגבי עתידו עשויה להיות קרובה.

אביו של מסי נתפס על ידי מצלמות הטלוויזיה:

&nbsp

;

גילוי מלא: במקור הופיע ציטוט לא מדויק שהוסר