דוח פינטק | פודקאסט

מי יחליף את פקידי הבנק לאחר מות המערכת הפיננסית?

מגיפת הקורונה זירזה תהליכים רבים, בין היתר בשוק הפיננסים • בימים שאנו לומדים להתנהל מרחוק גם שירותי הלקוחות הופכים לדיגיטליים בזכות בינה מלאכותית • האם המערכת תהיה טובה יותר ללקוח מאשר יחס אישי של פקידה שמכירה אתכם שנים? • האזינו

מוקד שירות לקוחות / אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק
מוקד שירות לקוחות / אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק

כמה אנחנו שונאים להמתין לתורינו כשאנחנו מתקשרים לבנק או לחברת הביטוח. מגיפת הקורונה לימדה אותנו שעלינו להתנהל מרחוק בשנים הקרובות, ובגזרת שירות הלקוחות בבנקים העתיד ורוד קצת יותר. הצ'טבוטים הבסיסיים מאוד שנמצאים בימינו עומדים להתחלף בעוזרים קוליים שאיתם פשוט נדבר והם עומדים לפתור לנו את רוב הבעיות. כל זה בהרבה הרבה פחות המתנה והרבה פחות תסכול. האם המערכת תהיה טובה יותר ללקוח מאשר יחס אישי של פקידה שמכירה אתכם שנים?

אורחות: ד"ר איה סופר, סגנית נשיא לטכנולוגיות בינה מלאכותית ב-IBM research ודנה ארדיטי מובילת תחום דיגיטל ויישומי בינה מלאכותית ב-IBM ישראל.

עקבו אחר הפודקאסט בספוטיפיי , באפל פודקאסטס , בגוגל פודקאסטס או באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם בהעתקת כתובת ה-RSS

■■

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי ב אתר הבית או במייל.