בעקבות הריחוק החברתי: וואן טכנולוגיות נכנסת לשוק הרובוטיקה

החברה צופה הכנסות של 20 מיליון שקל בשנתיים הקרובות מהתחום • כחלק מהמהלך חתמה וואן על הסכם לייצוג בלעדי של הרובוט האישי temi בישראל

חברת שירותי ה-IT וואן טכנולוגיות נכנסת לשוק הרובוטיקה ומקימה חטיבה ייעודית שתפעל לפיתוח והפצת פתרונות טכנולוגיים מבוססי רובוטים בשוק הישראלי. החברה הודיעה היום כי בראש החטיבה, ONE Robotix, יעמוד עודד טהורי, מנהל תחום החדשנות בוואן.

כחלק מהמהלך חתמה וואן על הסכם לייצוג בלעדי של הרובוט האישי temi בישראל, הסכם שנחתם עם חברת הרובוטיקה Temi Global. כיום מפתחת החטיבה של וואן יישום ראשון של הרובוט למגזר העסקי, ביבואנית טויוטה בישראל, עבור מערך השירות והמכירה באולמות התצוגה. לדברי החברה, הרובוט temi מזהה את בעליו ומבצע משימות ללא צורך במסך מגע או מקלדת.

לפי הודעות וואן, החברה החליטה לפתח את תחום הרובוטיקה בתגובה לריחוק החברתי שגרמה מגפת הקורונה, ולצורך שהתחזק בפתרונות דיגיטליים שינגישו שירותים אישיים.

טהורי מסר כי וואן טכנולוגיות  צופה מכירת כאלף רובוטים ושירותים משלימים בישראל בשנתיים הקרובות, שיניבו הכנסות של כ-20 מיליון שקל.

וואן, בניהולו של עדי אייל, ובשליטת מיחשוב ישיר של אייל, נסחרת בבורסה לפי שווי של קרוב ל-2 מיליארד שקל. החברה מספקת שירותים בתחומי פתרונות תוכנה, ופתרונות תשתיות. במחצית הראשונה של 2020 הכנסות החברה הסתכמו ב-842 מיליון שקל והרווח הנקי שלה המיוחס לבעלי המניות הסתכם ב-37.6 מיליון שקל.