נועה תנוע: תוך שבוע - הפרסומת של yes+ כבשה את הטבלה

הפרסומת של yes+ בכיכובה של נועה קירל מדורגת עם כניסתה למדד בראש טבלת הפרסומות הזכורות • למרות שירדה לפני חודשים מהאוויר - הפרסומת של בזק אינטרנט עדיין בעשירייה

הפרסומת של yes+, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי ובכיכובה של נועה קירל, מדורגת עם כניסתה למדד בראש טבלת הפרסומות הזכורות.

לדברי אלי משולם, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, הפרסומת אומנם מובילה עם שיעורי זכירה העומדים על 12.1% (גבוה מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות העומד על 9.0%), אם כי עדיין לא הצליחה לשחזר את הישגי הפרסומת הקודמת של yes+ בכיכובה של קירל, שהציגה שיעורי זכירה מרשימים של 18.8% עם כניסתה למדד, אי-שם במהלך חודש מאי.

עוד ראוי לציין בהקשר זה את הפרסומת של בזק אינטרנט, שממשיכה להופיע בעשירייה הפותחת של המדד באופן עקבי, וזאת למרות שירדה מהאוויר בסוף חודש אוגוסט, מה שמדגיש את הבולטות וההצלחה של הפרסומת, שהצליחה להישאר בתודעת שלנו זמן רב לאחר שירדה מהמסכים.

הפרסומת של yes+ באמצעות אדלר-חומסקי & ורשבסקי, מדורגת גם בראש טבלת הפרסומות האהובות, עם שיעור אהדה של 15.5%, נמוך מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות העומד על 20.9%.  

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

הקמפיין של yes+ הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף. סך ההשקעה של הקמפיין במהלך השבוע החולף עמד על כ-2.4 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה,כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 407 (בהשוואה ל-321 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-39 מיליון שקל (גבוה מהשבוע הקודם, שעמד על 26 מיליון שקל). התקציבים הם במחירים מוערכים.