הוט | בלעדי

המנויים הכפולים: משרד התקשורת הגיע לביקורת פתע אצל הוט

הוט היא החברה היחידה שעד עתה, אף שעברו מספר שבועות, עדיין לא העבירה את הנתונים שמבקש משרד התקשורת • בעקבות זאת הוחלט במשרד שלא להבליג על מה שנדמה כניסיון התחמקות, ונציגיו הגיעו פיזית למשרדי החברה

משרד התקשורת הגיע בשבוע שעבר למשרדי הוט ודרש לקבל תשובות על העיכובים בהעברת המידע שדרש בנושא החיובים הכפולים באינטרנט. הוט היא החברה היחידה שעד עתה, אף שעברו מספר שבועות, עדיין לא העבירה את הנתונים שמבקש משרד התקשורת. בעקבות זאת הוחלט במשרד התקשורת שלא להבליג על מה שנדמה כניסיון התחמקות, ונציגיו הגיעו פיזית למשרדי החברה.

מדובר בהליך פיקוח שפתח המשרד נגד הוט לאחר שהאחרונה מעכבת כבר מספר שבועות העברת מידע מפורט שמשרד התקשורת מבקש וקיבל מכל ספקיות האינטרנט.
משרד התקשורת שכר יועץ מיוחד כדי לסייע לו בהליך הפיקוח.

נזכיר כי המשרד ביקש מכל ספקיות האינטרנט בשוק לספק לו נתונים על תופעת החיובים הכפולים עד לפני כחודש לערך. מדובר בתופעה רחבת היקף ולפיה מנויים רבים אינם מודעים לכך שהם מנויים ומשלמים על שירות שבו הם אינם עושים שימוש, ואף משלמים על שירות דומה לשני בעלי רישיונות שונים.

כל הספקיות העבירו את הנתונים באופן שפחות או יותר הלם את דרישות המשרד, אבל דווקא בהוט משום מה הנתונים נמסרו באופן לא מיטבי ולא כפי שהמשרד ביקש. לאחר כמה וכמה ניסיונות להבין מדוע החברה לא מעבירה את הנתונים כפי שהמשרד ביקש, הרגישו במשרד שהוט לא אומרת להם את כל האמת ובמלים אחרות מסתירה את הנתונים. על רקע זה כאמור הוחלט לפתוח בהליך פיקוח נגדה שכלל הגעה פיזית של אנשי המשרד למשרדים ודרישה לקבל את הנתונים ממחשבי החברה.

מהוט נמסר: "החברה פועלת בשיתוף פעולה מלא עם משרד התקשורת. בהמשך למענה שנשלח למשרד בנושא, נציגי משרד התקשורת, בתיאום מראש, כנהוג הגיעו לחברה לצורך הצגת התמונה המלאה על ידי אנשי המקצוע".