ארגון העיתונאים והנהלת "ידיעות אחרונות" חוזרים למו"מ על עתיד "ידיעות תקשורת"

הצדדים סיכמו כי הנהלת קבוצת "ידיעות אחרונות" תמסור נתונים לחברי ועד העיתונאים, שעל בסיסם ניתן יהיה לראות את הירידה בהכנסות "ידיעות תקשורת" מאוגוסט 2020 ועד החודש האחרון • בנוסף תתקיים ישיבת הידברות בין הצדדים

בית "ידיעות אחרונות" בראשון לציון./ צילום: כדיה לוי
בית "ידיעות אחרונות" בראשון לציון./ צילום: כדיה לוי

ארגון העיתונאים והנהלת "ידיעות אחרונות" חוזרים לשולחן המשא-ומתן על עתיד רשת המקומונים "ידיעות תקשורת": היום (ד') סיכמו הצדדים בבית הדין לעבודה כי הנהלת קבוצת "ידיעות אחרונות" תמסור נתונים לחברי ועד העיתונאים, שעל בסיסם ניתן יהיה לראות את הירידה בהכנסות "ידיעות תקשורת" מאוגוסט 2020 ועד החודש האחרון. בנוסף תתקיים ישיבת הידברות בין הצדדים.

נזכיר כי הנהלת "ידיעות אחרונות" הודיעה לפני ימים ספורים לוועדי העובדים בקבוצה ולארגון העיתונאים על כוונתה לסגור את פעילות רשת המקומונים "ידיעות תקשורת" ולפטר את 100 העובדים המועסקים בה.

בתגובה פנו הוועדים וארגון העיתונאים לבית הדין לעבודה בבקשה להוציא צו שיעצור את מהלך הפיטורים ויחייב את ההנהלה לשוב לשולחן המשא-ומתן.

במייל עדכון הודיע הוועד לעובדים על ההסכמות, לפיהן נציגות העובדים תמסור נתונים מעודכנים בדבר מצבה העסקי של החברה ועל ההחלטה לקיים פגישת היוועצות עם הוועד והארגון ביום חמישי הבא.

על-פי ההודעה, "בדיון אמר בא-כוח החברה כי בעוד כשבוע תוצג בפני ההנהלה תוכנית חלופית להפעלת 'ידיעות תקשורת' בהיקף שיאפשר את המשך פעילות החברה. הנהלת החברה הודיעה כי תדון עם נציגות העובדים בתוכנית לכשתהיה על השולחן".

עוד נמסר לעובדים כי הנהלת החברה הודיעה כי עד סיום גיבוש התוכנית אין בכוונתה להוציא זימונים לשימוע לפני פיטורים.