תזוזות בבתי ההשקעות: בני כהן מצטרף לאנליסט, תמיר פרדר מגיע לאקסלנס

בבית ההשקעות אנליסט ציינו היום כי "בתפקידו החדש ייקח כהן גם חלק בפיתוח מוצרי השקעה אלטרנטיביים ופתרונות השקעה נוספים" • פרדר, שיגיע בקרוב לאקסלנס, ישמש כמנהל ההשקעות בחברת ניהול התיקים של הבית

תמיר פרדר/  צילום: איל יצהר
תמיר פרדר/ צילום: איל יצהר

תזוזות בשוק הפיננסי: כחצי שנה לאחר שנודע כי הוא עוזב את תפקידו כמנהל חברת התיקים של בית ההשקעות אקסלנס, מצטרף בני כהן לבית ההשקעות אנליסט. במקביל, תמיר פרדר שניהל למשך תקופה קצרה את ההשקעות בחברת הביטוח שירביט שבניהולו של צביקה ליבושור, יעזוב אותה לקראת סוף השנה ויצטרף לבית ההשקעות אקסלנס כמנהל ההשקעות בחברת ניהול התיקים שלו.

היום הודיע בית ההשקעות אנליסט שבניהולו של איציק שנידובסקי כי כהן (47) מצטרף בתפקיד מנהל חברת ניהול תיקי ההשקעות. באנליסט ציינו עוד כי "בתפקידו החדש ייקח כהן גם חלק בפיתוח מוצרי השקעה אלטרנטיביים ופתרונות השקעה נוספים". במסגרת כהונתו הארוכה באקסלנס, כהן היה גם סמנכ"ל המכירות של חברות קרנות הנאמנות של הבית.

איציק שנידובסקי, מנכ"ל אנליסט \ צילום: איל יצהר
 איציק שנידובסקי, מנכ"ל אנליסט \ צילום: איל יצהר

מי שהחליף את כהן באקסלנס הוא איתי בן ארי, שעוד קודם ניהל את הנכסים האלטרנטיביים באקסלנס ואז קיבל לידיו גם את פעילות התיקים. פרדר, שיגיע בקרוב לאקסלנס, ישמש כמנהל ההשקעות בחברת ניהול התיקים של הבית. את בית ההשקעות אקסלנס, שמוחזק בבעלות הפניקס, מנהלת חנה הולנדר.

חנה הולנדר / צילום: ענבל מרמרי
 חנה הולנדר / צילום: ענבל מרמרי

פרדר מחזיק בניסיון ניהול השקעות רב. קודם לשירביט הוא היה בפסגות, שם כיהן עד לפני פחות משנה כסמנכ"ל ההשקעות של פסגות גמל ופנסיה. את דרכו בפסגות הוא החל בפעילות ניהול התיקים של הבית.