תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"רצינו לייצר במלון אליוט חוויה אירופאית קלאסית, כאן בכרם התימנים"

כך אומר היזם עידו הולצמן על מלון הבוטיק, שהשיק לא מכבר בשכונה הוותיקה שבלב תל אביב • על מנת להגשים את החלום נעשתה השקעה גדולה בעיצוב ובעושר החזותי של המקום - מרמת הבניין לשימור ("אי אפשר לעבור ליד בלי לעצור"), דרך המבואה ועד החדרים • "שמנו דגש על אסתטיקה ורומנטיקה; התחושה היא שנכנסת למלון בפריז בשנות השבעים"

הכתבה מטעם מלון אליוט

בתחילת המאה העשרים, עוד לפני ייסוד תל אביב, הגיעו יוצאי תימן לשכונה בין לב העיר לדרומה, והקימו בה את בתיהם. סמטאות האבן שמשני צידהן בתים נמוכים וחצרות צבעוניות הפכו עם הזמן לכרם התימנים - פנינה תל אביבית שופעת פינות חמד, בסמוך לשוק הכרמל. לאורך השנים, למרות השינויים הרבים שעברה תל אביב, אווירת הכרם השתמרה כשהייתה.

רחוב ישכון ממוקם בלב כרם התימנים ובמרכזו ניצבת הפתעה - מלון הבוטיק "אליוט" המהווה שער לעולם המוכר לנו מיבשת אחרת, ומייצג אותה בכבוד ובהדר. אירופה בליבה של שכונה עממית.

המלון, אחד המיוחדים שהשיק לאחרונה היזם עידו הולצמן תחת המותג "אליוט - רשת מלונות בוטיק בישראל", חרט על דגלו להביא את אירופה לתל אביב, בדגש על העושר, האסתטיקה ובעיקר הרומנטיקה.

"רצינו לייצר כאן חוויה אירופאית מיוחדת וקלאסית המעניקה תחושה שנכנסת למלון בפריז בשנות השבעים", מספר הולצמן ומוסיף "אדם מסתובב בכרם התימנים ופתאום מגלה בניין שימור עם אלמנטים ועיצוב כל כך שונים מסביבתם - אי אפשר לעבור לידו מבלי לעצור. הבניין מושך את תשומת הלב של כל מי שרואה אותו בפעם הראשונה".

להרגיש בפריז ולחוש את הדופק של הכרם

המעבר בדלתות העץ בפתחו של המלון, מתחת למרפסות מעוטרות באדניות פורחות, משתיק באחת את המולת הרחוב ומעביר את הנכנסים, כאמור, לפריז הקלאסית והמעודנת.

במבואה ספות וכורסאות תואמות בריפודי פרחים פסטליים, שולחנות עץ מרשימים, שידה מפוארת הנושאת בגאווה שעון עתיק, וזרי ורדים. כל חפצי החן לוקטו בהקפדה רבה מרחבי אירופה, ממדינות כמו איטליה, צרפת, ומזרח היבשת. הוד והדר של טירות קסומות מקבלים את פני אורחי מלון "אליוט", כשעל הכל מנצחות מנורות שנדליר המאירות באור יקרות. פריטים נוסטלגיים כמו פטיפון ותקליטים, מכונת תפירה וטלפון חוגה מפתיעים בפינות השונות של המבואה. מראות, כדי חרסינה, פסלים וספרים שמוקמו במדויק וביד אוהבת משלימים את האווירה.

בחלקה השני של הכניסה ניתן להתרווח בפינת הקפה, ללגום משקה חם ולהביט החוצה אל תושבי השכונה והאורחים הרבים הנעים בה, לחוש את דופק הכרם.

במלון 13 חדרים, עם מרפסות או חלונות הצופים אל הפטיו. למרות שהוא מצויד במעלית לנוחות מקסימלית, האורחים שנכנסים לאווירה, מעדיפים פעמים רבות את המדרגות הספירליות המובילות אל הקומות העליונות.

את המסדרונות ועיטורי הקיר של קומות המגורים מאירות מנורות מעוצבות כמעמדי נרות, הכל ביחד מעניק תחושה של סמטה קטנה וציורית בעיר אירופאית.

גג המלון מהווה מוקד משיכה ייחודי. הוא כולל פינות ישיבה ללגימת כוס יין והנאה מהבריזה התל אביבית במרחק של 300 מטרים מהים. בין אם בשעות היום, מעל לעיר ההומה, בשעות השקיעה הצובעות את הרקיע אדום, וכמובן כשאורות הלילה נוצצים, התצפית מהגג מרהיבה.

החדרים עצמם מעוצבים במגוון צבעים קלאסיים כשכל האביזרים בהם תואמים, החל מהברזים המוזהבים בחדר הרחצה (בחלק מהחדרים גם אמבטיה מזמינה), דרך מוטיב מנורות הנר מהמסדרונות שממשיך גם לחדרים, ועד למיטה והמזרון המפנקים, המבטיחים שינה טובה ורגועה. לנוחות מקסימלית משולבים גם פריטים מודרניים נחוצים כמו מזגן, אינטרנט וטלוויזיה רבת ערוצים. חלוק צמרירי ונעים ונעלי בד רכות משלימים את הנינוחות והשלווה. כמו בשטחים הציבוריים, גם בחדרים הרהיטים הם איכותיים ויקרים והובאו במיוחד מאירופה בהתאמה אישית, אומרים אנשי אליוט.

סמטה שקטה בלב הפועם של העיר

"אליוט הוא מלון בוטיק קלאסי ומסורתי היוצר חוויית משתמש אישית - בכך שהוא ממוקם בסמטה שקטה ויפה המהווה פרוזדור ללב העניינים של העיר וכן נותן תחושה של בית נקי המעוצב ומותאם בצורה מדוייקת לאורח", אומר הולצמן. ואכן המיקום המרכזי מאפשר יציאה לטיולים בכל הסביבה - בסמטאות כרם התימנים, שם ניתן ללכת לאיבוד שעות ארוכות ולגלות פינות חמד; בשוק הכרמל על כל אוצרותיו המשלב ישן עם חדש, מסעדות קטנטנות ומסורתיות לצד ברים אופנתיים ומציע כמובן קניות של מיטב התוצרת; אפשר גם להמשיך לרחובות ההומים: המלך ג'ורג', דיזנגוף, שינקין ונחלת בנימין, על שלל החנויות והדמויות הצבעוניות המתהלכות בהם. וכמובן לצאת לחוף הים ולטיילת שאין כמוה להליכה ספורטיבית, או לנסיעה על אחד מהכלים החשמליים המוצעים באזור, או פשוט להיות רומנטיים ולצעוד יד ביד. בכל דרך שבוחרים מדובר בחוויה תל אביבית מרוכזת.

"המלון הוא מקום שבו אדם יכול לכתוב את החוויה האישית שלו, הסיפור שלו מרגע הגעתו עד עזיבתו", מתאר הולצמן את החזון שמאחורי אליוט. מאז שנפתח באוגוסט האחרון, כבר נערכו בו ימי צילום של שני מותגי אופנה, כמו גם הזמנות רבות לצילומים של מותגים נוספים ולקליפים של זמרים ידועים. פינות החמד הרבות שבמלון יוצרות רקע ייחודי לכל בגד או פריט אופנה, כמו גם לכל אמירה וסיפור שמאחורי יצירה מוזיקלית בכל סגנון, מסביר הולצמן.

"כשמתגעגעים לעולם קלאסי ומעורר נוסטלגיה, כשבורחים מטרדות היומיום אל רומנטיקה במלוא מובן המילה, כשחסרה לנו אותה תחושה של רוגע ושלווה, אין צורך לנסוע רחוק, כל מה שצריך הוא להגיע, ליום, לסופשבוע או להרבה יותר, למלון אליוט ולשחרר - לתת למקום לעשות את הקסם שבו", מסכם הולצמן.