נוטלה | בלעדי

גוד פארם תפתח קפה ראשון של נוטלה בישראל

מאחורי היוזמה להביא את בית הקפה לישראל עומדים הבעלים של גוד פארם ונציגות פררו • הסניף הראשון של הקפה על גלגלים יפתח ברחוב אבן גבירול בתל אביב, צמוד לסניף של רשת הפארם

קפה על גלגלים של מותג ממרחי השוקולד נוטלה
קפה על גלגלים של מותג ממרחי השוקולד נוטלה

קפה ראשון של נוטלה יפתח בישראל, כך נודע לגלובס. בעלי גוד פארם יפתחו בישראל קפה ראשון על גלגלים של מותג ממרחי השוקולד נוטלה בישראל ברחוב אבן גבירול בת"א, במתחם בית וואלה.

מאחורי הבאתו של קפה נוטלה עומדים המייסדים של רשת הפארם, אדם פרידלר ואוהד סנדלר, שחברו לנציגות של פררו העולמית בישראל, כשאת עגלת הקפה של נוטלה יפעילו עובדי גוד פארם, וזאת במטרה למשוך קהל לסניף החדש שלהם.

הקפה שצפוי להיפתח יחד עם סניף הפארם בתוך כשבועיים יופעל מתוך עגלת קפה שמייצרת חברת פיאג'ו האיטלקית, אשר יוקם על ידי צוות מלוקסמבורג. היא תפעל בחזית הסניף החדש של גוד פארם בבית וואלה, והיא צפויה לכלול גם מקומות ישיבה בחזית השטח שבו פעל עד לאחרונה סניף של רשת ארומה ת"א. בסניף עתידים להימכר מוצרים כמו קרפ או וופל בלגי עם ממרח השוקולד המפורסם, לצד מוצרים נוספים.

אוהד סנדלר ואדם פרידלר, מייסדי גוד פארם / צילום: שלומי יוסף
 אוהד סנדלר ואדם פרידלר, מייסדי גוד פארם / צילום: שלומי יוסף

סניף גדול מהממוצע לגוד פארם

הסניף החדש של גוד פארם, שבו יפתח בית הקפה, גדול בהרבה מהממוצע של גוד פארם, בשטח של כ-600 מ"ר שמולו פועל כבר מספר שנים סניף של המתחרה סופר-פארם. הסניף הזה יצטרף לסניפים נוספים שפותחת הרשת בתקופה זו אשר אמורים להביא אותה להשלמת פריסה של כ-30 חנויות.

נוטלה הוא ממרח השוקולד של יצרנית השוקולד האיטלקית פררו שבשליטת משפחת פררו. לפני כשלוש שנים החברה החלה למצוא ערוצים לתקשורת ישירה עם הצרכן, ולצד פעילותה המרכזית כיצרנית שוקולד החלה לפתוח בתי קפה קבועים בבעלותה ברחבי העולם בערים בולטות. בית הקפה הראשון של נוטלה בעולם נפתח על ידי ענקית השוקולד האיטלקית פררו ב-2017 בשיקגו, וב-2018 נפתח קפה נוסף בניו יורק. בנוסף, החברה מפעילה ברחבי העולם בתי קפה בדמות פוד טראק או עגלות קפה כפי שיפתח עתה בישראל.

בנוסף לנוטלה, פררו מייצרת ומשווקת מותגים נוספים ביניהם שוקולד קינדר, שוקולד פררו רושה, טיק טאק ואחרים. ממרח הנוטלה פותח על ידי משפחת פררו ב-1964, ועשה עליה לישראל ב-1975. לענקית השוקולד פררו נוכחות בלמעלה מ-50 מדינות, ומוצריה נמכרים במעל 170 מדינות. ב-2019 עמד מחזור המכירות של פררו על 11.4 מיליארד אירו.

עד 2016 היבואנית הרשמית של פררו לישראל הייתה היבואנית ליימן שליסל, אולם באותה שנה החברה העולמית הקימה נציגה מקומית לטיפול במותגיה. בישראל היבואנית של פררו נחשבת לאחת מחברות המזון הגדולות, והיא מחזיקה נתח של כאחוז מהמכירות בשוק המזון והמשקאות בישראל.

בית הקפה החדש שיופעל עתה על ידי החברה שהקימו פרידלר וסנדלר אמנם שונה מהפעילות הנוכחית של רשת הפארם, אך אינו זר למייסדיה. סנדלר משמש כיום באופן פרטי גם כזכיין של שני בתי קפה של רשת ארקפה - בית אסיה בת"א, ובשכונת קריניצי ברמת גן.