אלביט זכתה בחוזה של 338 מיליון דולר ממשרד ההגנה השווייצרי

החוזה הוא על מנת לספק לצבא שווייץ פתרון רשת רדיו תוכנה טקטית ניידת, לרוחב צבא היבשה • הזכייה בחוזה זה היא לאחר יותר משלוש שנים של בחינות טכניות ובחינות שטח תחרותיות ונרחבות בין 15 חברות מכל העולם

אלביט מערכות  הודיעה היום (ה'), כי זכתה בחוזה בסך כ-338 מיליון דולר ממשרד ההגנה השווייצרי לספק לצבא שווייץ פתרון רשת רדיו תוכנה טקטית ניידת, לרוחב צבא היבשה, במסגרת תוכנית הדיגיטציה של התקשורת בצבא. החוזה יבוצע במהלך תקופה של שש שנים.

הזכייה בחוזה זה היא לאחר יותר משלוש שנים של בחינות טכניות ובחינות שטח תחרותיות ונרחבות בין 15 חברות מכל העולם, בתנאי מעבדה ובתנאי שדה, אשר נוהלו על ידי מנהל הרכש במשרד ההגנה השווייצרי ועל ידי צבא שווייץ. פתרון הרשת הניידת הדיגיטלית שיסופק מבוסס על משפחת רדיו התוכנה בארכיטקטורה פתוחה מסוגE-LynXTM , מאפשר תקשורת מהירה, אמינה ומאובטחת לרוחב צבא שווייץ.

טכנולוגיית אי-לינקס (E-LynX) לתקשורת צבאית דיגיטלית מאפשרת קיום תקשורת רחבת פס להעברת תשדורת וידאו מהירה, טקסט וקול, בצורה מאובטחת, אמינה ויציבה, באמצעות מכשירי קצה קלים ומוקשחים וממשק משתמש אינטואיטיבי.

אלביט נחשבת למובילה עולמית בתחום התקשורת הדיגיטלית הצבאית, ומערכות התקשורת הדיגיטלית של אלביט (E-LynX) נבחרו בשנים האחרונות על ידי מספר צבאות נוספים בהם צה"ל, צבא שבדיה, צבא הולנד והצבא הספרדי.

בתוך פחות מחודש אלביט פרסמה חוזים באירופה בהיקף של יותר מחצי מיליארד דולר. 338 מיליון דולר לתקשורת דיגיטלית בשווייץ, 65 מיליון דולר לציוד דיגיטלי לחייל בהולנד, 27 מיליון דולר לשדרוג מערכות אויוניקה ברומניה, 96 מיליון דולר לסימולטורים מקושרים למסוקים למדינה באירופה.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, אמר: "שווייץ היא שוק יעד אסטרטגי עבורנו ונמשיך במאמצינו לתמוך בצבא השווייצרי ולהרחיב את שיתוף-הפעולה שלנו עם התעשייה השווייצרית. הזכייה בחוזה זה מדגישה את ההכרה הגוברת בקרב צבאות אירופאיים בפתרון רדיו התוכנה הנייד E-LynX כמועדף עבור רשתות צבאיות ניידות מתקדמות ודיגיטיציה".