צמח המרמן רכשה 50% מפרויקט THE LAKE ברמת גן ב-28 מיליון שקל

החברה רכשה את חלקו של אבנר לוי ב-28 מיליון שקל וכעת היא נכנסת כשותפה של חברת סרוגו נדל"ן • הפרויקט ממוקם בשכונת רמת שקמה ויכלול שלושה מגדלים עם 180 יח"ד

חברת צמח המרמן הודיעה היום (ה') שרכשה 50% מפרויקט THE LAKE ברמת גן תמורת 28 מיליון שקל. צמח המרמן רכשה את חלקו של אבנר לוי בפרויקט ונכנסת כשותפה של חברת סרוגו נדל"ן. זהו שיתוף פעולה עיסקי ראשון בין נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו לבין סגנו, חיים פייגלין. שהוא הבעלים ומנכ"ל חברת צמח המרמן.

הפרויקט המדובר ממוקם ברחוב אחד העם 50-62 בשכונת רמת שיקמה ברמת גן. במסגרתו ייהרסו שלושה בנייני שיכון ישנים הכוללים 45 יח"ד, ובמקומם יוקמו שלושה מגדלים שיכללו 180 יח"ד בגובה 16 קומות. הפרויקט נמצא לפני קבלת היתר בנייה וליווי בנקאי. משרד האדריכלים המתכנן את הפרויקט הוא יובל ושאולי יסקי.

במשך שנים רבות נחשבה שכונת רמת שקמה, הממוקמת בחלק הדרום מערבי של העיר רמת גן, חלשה ומוזנחת. רק בשנים האחרונות, בזכות קרבתה למרכז תל אביב, לפארק הלאומי ברמת גן ולפארק אריאל שרון המתהווה, החלה קרנה לעלות. הבנייה הנמוכה יחסית הפכה את המקום לרלוונטי ואטרקטיבי ליוזמות התחדשות עירונית בהיקפים גדולים.

על פי תוכנית האב לשכונה, שאושרה לפני כ-3 שנים, בהיקף השכונה, לאורך הפארק הלאומי וכביש הטייסים, מתוכננת "התחדשות מגדלית" והכוונה היא לבנייה בגובה של עד 20 קומות. לצד השדרה המרכזית של השכונה מתוכננת בנייה "מרקמית" בגובה של עד 10 קומות. מרבית הבנייה הדו-קומתית אמורה להישאר במתכונת הקיימת, אם כי יינתנו אחוזי בנייה שיאפשרו הגדלה של הדירות ובניית תוספות על הגגות - בעיקר בחלק המזרחי של השכונה. חלק מבתי השיכון מועדים להריסה ובמקומם תהיה "התחדשות מרקמית" בגובה של עד תשע קומות, בעיקר בחלק המערבי, זה שיותר קרוב לכביש הטייסים.