גילת זכתה בחוזה עם פוטנציאל הכנסות של מעל 50 מיליון דולר

זהו חוזה שלישי עליו מדווחת גילת בשבועות האחרונים, אך השניים הקודמים היו בהיקף נמוך משמעותית, של מיליוני דולרים בודדים

צלחות לויין - גילת לווינים / צילום: תמר מצפי
צלחות לויין - גילת לווינים / צילום: תמר מצפי

חוזה גדול לגילת: החברה הבת שלה, Wavestream, נבחרה לספק מגברי מצב מוצק, בחוזה המוערך ביותר מ-50 מיליון דולר. זהו חוזה שלישי עליו מדווחת גילת בשבועות האחרונים, אך השניים הקודמים היו בהיקף נמוך משמעותית, של מיליוני דולרים בודדים.

גילת , בניהולו של עדי צפדיה, היא ספקית של פתרונות טכנולוגיים ושירותים בתחום התקשורת הלוויינית.

החוזה הנוכחי של החברה הבת Wavestream נחתם מול מפעילת לוויין מובילה ששמה לא דווח, לצורך תמיכה ב-gateways של קבוצת לוויינים בפס רחב במסלול לווייני נמוך. היא תספק מגברי מצב מוצק (SSPAs) עבור הפרויקט. לפי הודעת גילת, מגברי המצב המוצק של Wavestream מדגם PowerStream 160Ka אשר פועלים ברמת ה-gateway, תוכננו במיוחד עבור רשתות המשתמשות בהעלאה בפס רחב ותוכניות אפנון מורכבות.

"Wavestream נבחרה לספק ולתמוך באספקת gateways חיוניים עבור תוכנית הלוויין במסלול לווייני נמוך," אמר בוב הופמן, מנכ"ל Wavestream. "היתרון הטכנולוגי המוכח של Wavestream, כמו גם יכולת הייצור ללא תחרות שלנו, הופכים אותנו לספק מושלם עבור כמות גדולה של SSPAs אשר פועלים ברמת ה-gateway ובתדרי Kaהנדרשים לקבוצת לוויינים זו".

גילת נסחרת בנאסד"ק ובתל אביב לפי שווי של 634 מיליון דולר, לאחר עלייה של 91% במחיר המניה שלה בחודש ינואר בלבד. המניה נסחרת כיום במחיר גבוה יותר מהמחיר שלפיו הייתה החברה אמורה להימכר לקומטק מארה"ב, בעסקה שבוטלה לפני מספר חודשים בשל משבר הקורונה. בעלי המניות הגדולים בגילת הם קרן פימי של ישי דוידי (33.9%) ומבטח שמיר של מאיר שמיר (9.7%).