סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, אסף אזולאי, מרחיב את סמכויותיו

בנוסף על האסטרטגיה השיווקית של בנק הפועלים ושל אפליקציית התשלומים bit, אזולאי יהיה ממונה גם על תוכנית הנאמנות של הבנק, על ניהול סיכון המוניטין, על פעולות לשמירת ההוגנות כלפי הלקוחות ועל השיווק הדיגיטלי

אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים / צילום: איל יצהר
אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים / צילום: איל יצהר

אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, מתקדם ומרחיב את סמכויותיו. מנכ"ל הבנק דב קוטלר הודיע על קידומו של אזולאי, כך שבנוסף על האסטרטגיה השיווקית של הבנק ושל אפליקציית התשלומים  bit, אזולאי (37) יהיה ממונה גם על תוכנית הנאמנות של הבנק, על ניהול סיכון המוניטין, על פעולות לשמירת ההוגנות כלפי הלקוחות ועל השיווק הדיגיטלי.

אזולאי מונה באחרונה, ביחד עם קרן מזור, לנציג לפיתוח הקשרים של הבנק עם מדינות איחוד האמירויות ובחריין, זאת במסגרת מזכר ההבנות עם אזורי הסחר הפיננסיים באיחוד האמירויות שנחתם בנובמבר האחרון.

אזולאי מכהן כסמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים במשך כשלוש שנים וחצי. לפני הצטרפותו לבנק הוא שימש כמנכ"ל חברת הייעוץ האסטרטגי של גיתם BBDO במשך כשלוש שנים, מתוך שש שנים שעבד בחברה. בראשית דרכו שימש אזולאי כיועץ התקשורת של שר התמ"ת והתשתיות הלאומיות דאז, בנימין (פואד) בן אליעזר ז"ל.

קוטלר מסר כי "אסף מביא אל שולחן ההנהלה חשיבה עסקית יצירתית ששמה את הלקוחות של הבנק במרכזה, יחד עם פעילות שיווקית גמישה ומהירה המותאמת לבנקאות בעולם החדש".