קבוצת חג'ג רוכשת מגרש בשכונת בבלי תמורת 188 מיליון שקל

הקבוצה דיווחה לבורסה כי זכתה במכרז שקיימה עיריית תל אביב לכ-76% מהמגרש • על הקרקע ניתן לבנות מגדל ובו 114 יחידות דיור

קבוצת חג'ג', בבעלות האחים צחי ועידו חג'ג', דיווחה לבורסה כי זכתה במכרז שערכה עיריית תל אביב לרכישת זכויות העירייה בהיקף של 75.95% במגרשים 5א ו-5ב בשטח של כ-6.6 דונם במגרש בשכונת בבלי. הקבוצה גברה על שלושה מציעים נוספים, לאחר שהציעה סכום של 187.9 מיליון שקל.

מאחר שהמגרש רשום כמושע  - כלומר עם ריבוי בעלים וללא רישום של חלקות מסוימות על שם הבעלים - החברה תצטרך להגיע להסכמות עם יתרת הבעלים במגרש, לגבי קידום הקמת הפרויקט ולחלופין, לפנות להליך פירוק שיתוף ולרכישת יתר הזכויות במגרש מיתר בעליהם.

בהתאם לתוכנית המתאר העירונית, זכויות הבנייה מאפשרות לבנות במגרשים 5א ו-5ב מגדל מגורים בן 37 קומות מעל קומת כניסה. המגדל צפוי לכלול 114 יחידות דיור. מהחברה נמסר כי היא מעריכה כי ניתן יהיה להגדיל את הזכויות במגרשים בהיקף מהותי, בהתאם לתוכנית המתאר התקפה של תל אביב תא/5000.

מעיריית תל אביב נמסר כי "טרם התקבלה החלטה בדבר זהות הזוכים במכרז. מעטפות המכרז לרכישת שני המגרשים בבבלי נפתחו אתמול (א') ולאחר שירשמו כל התוצאות וייבדקו המסמכים לכשרות הנתונים, יובאו התוצאות לוועדת מכרזים. רק לאחר אישור הוועדה יוכרז הזוכה".