בצל בדיקת רשם העמותות והעימותים בצמרת: יוקדמו הבחירות לנשיאות לשכת סוכני ביטוח

רשם העמותות במשרד המשפטים החל בבדיקת התנהלות הלשכה • נשיא הלשכה ליאור רוזנפלד: "בסיטואציה שנוצרה בה הוועד המנהל משותק כתוצאה מהתפטרות מספר חברים  אני סבור שצריך לצאת לבחירות חדשות"

ליאור רוזנפלד / צילום: איתי אבירן
ליאור רוזנפלד / צילום: איתי אבירן

בצל העימותים האדירים בלשכת סוכני ביטוח בין נשיא הלשכה ומקורביו לבין אופוזיציה קולנית שיוצאת כנגדו, ובצל בדיקת התנהלות הלשכה תחת הנשיא המכהן אצל רשם העמותות במשרד המשפטים, מוסרת הערב (ב') הלשכה כי "ליאור רוזנפלד, נשיא לשכת סוכני ביטוח, מודיע כי בכוונתו לפעול להקדמת הבחירות בלשכה".

בכך למעשה רוזנפלד מסמן כי יקצץ מספר חודשים מהכהונה שלו, שאמורה להסתיים בסוף השנה לאחר קיום בחירות בנובמבר, כאשר המהלך נעשה על רקע דיווחים על שורת התפטרויות של בכירים בלשכה. לכן בפועל הוא לא יישאר נשיא עד לקראת סוף השנה.

מטעם רוזנפלד נמסר היום, בין היתר, כי "בסיטואציה שנוצרה בה הוועד המנהל משותק כתוצאה מהתפטרות מספר חברים אני סבור שצריך לצאת לבחירות חדשות שיאפשרו את מינוי בעלי התפקידים הנדרשים על מנת שיוכלו להמשיך תהליכים שהובלתי לטובת הלשכה בכלל והסוכנים והסוכנות בפרט".

עוד הוסיף רוזנפלד,על פי הודעת הלשכה, כי "מועד הבחירות יקבע על ידי מנגנוני הלשכה ועד לבחירת כל בעלי התפקידים אני וכל בעלי התפקידים נמשיך".

מלשכת סוכני הביטוח נמסר כי ככל הנראה הקדמת הבחירות תהיה בחודשיים בלבד עקב הפרוצדורה הכרוכה בכך, אם גורמים אחרים בסביבת הלשכה העריכו כי הקדמת הבחירות עשויה להיות אפילו בארבעה חודשים.

בסוף ינואר דיווחנו על עליית מדרגה במלחמות סוכני הביטוח בלשכה שלהם, כשהגיעו לבדיקה במשרד המשפטים, עת רשם העמותות שבמשרד המשפטים החל בבדיקת ההתנהלות בלשכת סוכני ביטוח, מתוקף תפקידו כמפקח על העמותות.

במסגרת המכתב שנשלח על ידי רשם העמותות ללשכה, התבקשה האחרונה להגיש שורת מסמכים, להסביר כיצד מתבצע הליך של חילופי תפקידים בלשכה, או בחירות במוסדות העמותה. בנוסף, משרד רשם העמותות דורש התייחסות לפרשה שנחשפה ב"דה-מרקר", בדבר כך שנשיא הלשכה התהדר בתואר אקדמי שאין ברשותו. ככל הידוע הלשכה מסרה את הפרטים לרשם.