משרדי עו"ד | בלעדי

מ-90 עורכי דין למשרד בוטיק: פירמת זיסמן אהרוני מצטמצמת

הפירמה הודיעה על צמצום פעילותה, ממשרד המונה כ-90 עורכי דין למשרד בוטיק שיעסוק בענייני נדל"ן והייטק מהסניף בראש פינה • הסניף התל אביבי יפסיק את פעילותו

עו"ד שמוליק זיסמן / צילום: רמי זרנגר
עו"ד שמוליק זיסמן / צילום: רמי זרנגר

לאחר גל העזיבות בפירמות עורכי הדין הגדולות השבוע, לגלובס נודע על שינויים דרמטיים גם בפירמת זיסמן אהרוני גייר (ZAG-S&W) הוותיקה שהייתה בעלת סניפים רבים בעולם.

בתוך שנה מצמצמת הפירמה את פעילותה, ממשרד המונה כ-90 עורכי דין למשרד בוטיק שיעסוק בענייני נדל"ן והייטק והמותג ZAG יתקיים באמצעות הסניף בראש פינה. הסניף התל אביבי יפסיק את פעילותו.

המייסדים, עוה"ד שמוליק זיסמן (ששיחק בנבחרת ישראל בכדורסל ובמכבי תל אביב), ארז אהרוני ויוסי גייר, החליטו על מתכונת של פרידה, צמצום ושינוי אופי הפעילות.

בשנה האחרונה היה ניסיון להעביר את הניהול לדור הבא אך לאחרונה הוחלט על שינוי אופי הפעילות, שותפים בכירים יעזבו את הפירמה וכך גם מספר לא ידוע של עורכי דין. בשלב זה גם לא ידוע לאן יעברו עורכי הדין שיעזבו את הפירמה.

לפני קרוב לשנה החלו השינויים כשמייסדי הפירמה החליטו להתרכז בעסקיהם הפרטיים, בתרבות בפנאי ופעילות התנדבותית והמייסדיים זיסמן ואהרוני הפכו ליועצים. בשנה האחרונה גם צומצם מספר עורכי הדין בפירמה, וכיום מועסקים בה כ-30 עורכי דין. בשנת 2020 דורגה הפירמה במקום ה-20 בדירוג דן אנד ברדסטריט מבחינת גודל המשרד.

מפירמת זיסמן אהרוני גייר נמסר כי "מייסדי פירמת עורכי הדין המובילה, זיסמן, אהרוני, גייר ושות' החליטו לאחר קריירה מפוארת של כ-40 שנה לשנות את אופי המשרד למשרד בוטיק אשר יתמקד בתחומי הנדל"ן וההשקעות בהייטק, תחומי הליבה אשר עמדו בבסיס המקצועי של הפירמה מיום הקמתה".

עוד נמסר כי "פעילות מותג ZAG תתקיים בין היתר באמצעות סניפינו בראש פינה וכן באמצעות שותפינו, אשר חלקם יפנו למשרדים אחרים וחלקם ימשיכו בדרך עצמאית.

"בהמשך להודעת הפרישה של מייסדי הפירמה אשר פורסמה לפני כשנה, בימים אלו הם משקיעים את מירב זמנם בעסקיהם הפרטיים, התנדבות ותרומה לקהילה ושמחים על הזדמנות זו בה יכולים להודות לכל לקוחותינו, שותפינו וחברינו עימם צעדנו".