ערעור המדינה התקבל: משה איבגי הורשע בכל עבירות המין שיוחסו לו בכתב האישום המקורי

בית המשפט המחוזי בחיפה קיבל את ערעור הפרקליטות על זיכויו של השחקן מחמת הספק מחלק מהעבירות • כעת הורשע איבגי בכל העבירות שיוחסו לו בכתב האישום, הכוללות מעשים מגונים והטרדה מינית כלפי שלוש נשים

משה איבגי / צילום: עינת לברון
משה איבגי / צילום: עינת לברון

השחקן משה איבגי הורשע היום (ה') בכל סעיפי כתב האישום המקורי, לאחר שבית המשפט המחוזי בחיפה קיבל את ערעור הפרקליטות על זיכויו מחמת הספק מחלק מהעבירות. כעת הורשע איבגי בכל העבירות שיוחסו לו בכתב האישום, הכוללות עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית כלפי שלוש נשים.

התיק יחזור לבית משפט השלום, שיגזור מחדש את עונשו של איבגי, לאחר שבבית משפט השלום נגזרו עליו 6 חודשי עבודות שירות, אותם היה אמור לרצות במשטרה.

בית משפט השלום קבע בעבר כי העדות שמסר איבגי הייתה "פתלתלה ומתחמקת ואינה ראויה לאמון‎". איבגי הורשע כי במהלך הפקת סרט בכיכובו בשנת 2012, ניגש אל אחת המתלוננות מאחור, הכניס את ידו דרך מחשוף בחלקו האחורי של חולצתה וליטף את גבה. המתלוננת הופתעה ממעשיו של איבגי ושאלה למעשיו, ואילו הוא השיב לה כי "הפירצה קוראת לגנב".

במקרה אחר בו הורשע, הפעם בעת צילומי סדרת טלוויזיה "הבורר", נצמד איבגי אל המתלוננת וחיבק אותה בחוזקה, תוך שלחש לה אמירות מיניות בוטות.

אחד האישומים בהם הורשע היום איבגי בהטרדה מינית התרחש בשנת 2013, אז ניגש השחקן למתלוננת בדוכן פלאפל ושאל אותה שאלות מיניות.

בערעור טענה הפרקליטות כי יש להרשיע את איבגי בכל העבירות שיוחסו לו, "זאת ודאי כאשר שלוש המתלוננות בתיק - נשים שהן זרות זו לזו, ממקומות ומתחומים שונים - סיפרו כל אחת על האופן שבו פגשו את איבגי ונפגעו ממנו, בין במגע מיני אסור ובין בדיבור מבזה ומשפיל".