חוזה בהיקף מוערך של כ-30 מיליון דולר לקורנית דיגיטל

תספק מעל 50 מערכות דפוס לפרינטיפול • המנכ"ל רונן סמואל: "פרינטפול ממחישה את הפוטנציאל העצום של הטרנספורמציה הדיגיטלית של ענף הטקסטיל"

רונן סמואל, מנכ"ל קורונית דיגיטל / צילום: כפיר זיו
רונן סמואל, מנכ"ל קורונית דיגיטל / צילום: כפיר זיו

עסקה משמעותית לחברת קורנית דיגיטל, המייצרת מערכות דפוס דיגיטלי להדפסה על טקסטיל. החברה דיווחה היום על חוזה עם חברת Printful, ספקית פלטפורמה לייצור טקסטיל on-demand, במסגרתו קורנית תספק לפרינטפול יותר מ-50 מכונות מדגם אטלס לייצור המוני לפי דרישה. לפי הערכות, היקף העסקה מגיע ל-30 מיליון דולר.

לדברי רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל, "פרינטפול מציעה פלטפורמה שלמה, המעניקה ליוצרים ויזמים ברחבי העולם חוויית ייצור מיידי לפי דרישה, החל מעיצוב המוצר, המשך בייצור וכלה במסירת מוצר מוגמר לבית הלקוח במהירות שיא. כמי שאימצה בשלבים מוקדמים את הטכנולוגיה של קורנית, פרינטפול צמחה מחברה קטנה למובילה עולמית המאפשרת להפוך יצירתיות דיגיטלית למציאות מוצרית. פרינטפול ממחישה את הפוטנציאל העצום של הטרנספורמציה הדיגיטלית של ענף הטקסטיל, ויוצרת פלטפורמה המאפשרת ליזמים ומותגים דיגיטאליים לגדול באופן משמעותי - ובזכות קורנית, הם גם מוכיחים שעל-ידי אימוץ טכנולוגיות ייצור טקסטיל on-demand, ניתן להפוך את ענף האופנה לנקי יותר, ידידותי יותר לסביבה, ואחראי יותר חברתית".

קורנית נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 4.5 מיליארד דולר לאחר עלייה של כ-11% במחיר המניה שלה מתחילת השנה הנוכחית. ב-2020, הכנסות החברה הסתכמו ב-193 מיליון דולר והיא רשמה הפסד נקי של 4.8 מיליון דולר לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), ורווח נקי Non-GAAP, בנטרול סעיפים חשבונאיים שונים, של 9 מיליון דולר.