חוזרת ל-RGE: הילי חורב-קסוטו תמונה למנכ"לית נגה תקשורת

חורב-קסוטו, שמכהנת כיום כסמנכ"לית מחלקת התוכן של סלקום TV, ניהלה בעבר את ערוץ לוגי, ששייך לנגה תקשורת

הילי חורב-קסוטו / צילום: ערן לוי
הילי חורב-קסוטו / צילום: ערן לוי

כשברקע היחלשותה בתחום התוכן לילדים, מגייסת קבוצת RGE שחקנית חיזוק ישנה-חדשה שבידיה תופקד האחריות להחזיר עטרה ליושנה: לגלובס נודע כי הילי חורב-קסוטו, סמנכ"לית מחלקת התוכן של סלקום TV, חוזרת לקבוצה ותמונה למנכ"לית נגה תקשורת - הזרוע שמרכזת בקבוצת RGE את פעילות הילדים והנוער, לרבות ערוץ הילדים, לוגי, פיתוח תוכן לילדים ונוער ופלטפורמת BIGI שהושקה לפני כחצי שנה.

חורב-קסוטו נחשבת לאשת תוכן מיומנת ומנוסה, והרזומה שלה כולל תפקיד כמנהלת מחלקת התוכן של סלקום TV ולפני כן כמנכ"לית ערוץ הכנסת. בעבר כאמור ניהלה את ערוץ לוגי, שם היא חתומה על הפקות מצליחות כמו "גאליס", "אלישע" ו"הבנים והבנות".

חורב-קסוטו נחשבת ליוזמת הקמפיין "רוצה, שווה, יכולה" לעידוד שוויון בין המינים - קמפיין שזכה לתהודה רבה. נוסף על כך, היא הייתה אחראית על פיתוח הזרועות הדיגיטליות של החברה.

ערוצי הילדים של RGE נחשבו לתרנגולת המטילה ביצי זהב, והפעילות שלהם היוותה נדבך משמעותי בפעילות כלל החברה. ערוץ הילדים, שהתחיל את דרכו כערוץ בכבלים, היה במשך שנים ארוכות הגוף החזק והמשמעותי בתחום ההפקה והשידור של תוכן לילדים ובני נוער, והעלה תוכן שנצפה על-ידי עשרות אלפי ילדים בישראל.

בהמשך הערוץ שודר גם ב-yes, אך סכסוך משפטי הביא לכך שבתחילת 2017 הופסקו שידוריו בחברת הלוויין, ושנה לאחר מכן, בתחילת ב-2018, הוא ירד משידור גם בהוט. כיום הערוץ משודר רק בפלטפורמות הטלוויזיה של סלקום ופרטנר. RGE ניסתה להפוך את הלימון ללימונדה והשיקה לפני כחצי שנה פלטפורמה שאמורה הייתה לפתור את בעיית הפצת התוכן ולהגיע ישירות לילדים ולבני הנוער ללא גורם מתווך.

הפלטפורמה, שמותגה תחת השם "BIGI", מציעה פרט לתוכניות הרגילות של ערוץ הילדים, גם תכנים נוספים כמו עולם משפיענים, תכני טלוויזיה מהארץ והעולם וכן חנות מקוונת. בעת ההשקה הודיעה החברה כי יעלו גם תכנים בלעדיים שמומנו על-ידי קבוצת RGE וישודרו בלעדית למנויי הפלטפורמה.

שלא לייחוס מספרים גורמים בתעשייה כי בהוט וב-yes מאוד לא אהבו את המהלך, ועוד לפני ההשקה סירבו לשתף פעולה עם הצעות לכלול את הפלטפורמה המתגבשת כחלק מהאופציות למנויי הטלוויזיה באינטרנטית שלהם.

BIGI לא מוצעת במסגרת שידורי ה-OTT של אף פלטפורמה, גם לא של סלקום ופרטנר, מה שסביר שמקשה על החדירה לשוק. זאת למרות שב-RGE גיבו את מהלך ההשקה בקמפיין אינטנסיבי שנוצר על-ידי משרד הפרסום הדיגיטלי החוליגנס.

מסלקום נמסר: "הילי הצטרפה אלינו ב-2019, ועשתה איתנו דרך נפלאה להגדלת פעילות סלקום TV ולהעלאת רמת השירות. אנחנו מודים לה מכל הלב על פעילותה ומאחלים לה הצלחה רבה בהמשך".

חורב-קסוטו ו-RGE לא הגיבו לידיעה.