תחרות ללולולמון: פוקס תביא לישראל רשת בגדי יוגה מקבוצת אמריקן איגל

החברה נערכת לפתוח בחודשים הקרובים רשת חדשה בשם אופליין ביי ארי (Offline by Aerie) לבגדי יוגה ופילאטיס • לגלובס נודע כי המיקומים המתוכננים הם דיזנגוף סנטר בת"א, מרכז G בראשון לציון ופארק הקרח באילת

חנות אמריקן איגל / צילום: בר - אל
חנות אמריקן איגל / צילום: בר - אל

קבוצת פוקס  בדרך להביא לישראל רשת חדשה בתחום בגדי היוגה והפילאטיס. פוקס נערכת לפתוח בחודשים הקרובים רשת חדשה בשם "אופליין ביי ארי" (Offline by Aerie), תת-רשת חדשה שתפתח בארץ ותמכור בגדי יוגה ופילאטיס, וביניהם מכנסי טייץ וחזיות לאימונים.

אופליין היא למעשה התשובה של אמריקן איגל לרשתות גדולות בתחום כמו לולולמון, אלו יוגה ואתלטה האמריקאיות' שהתרחבו במהירות הודות לביקוש הגדל לבגדי ספורט ואימונים.

מדובר בתת-רשת של מותג ההלבשה התחתונה ארי, אשר גם אותה פוקס מתכוונת להרחיב בישראל. שלוש חנויות ראשונות צפויות של המותג אופליין צפויות להיפתח עד נובמבר 2021. לגלובס נודע כי המיקומים המתוכננים הם דיזנגוף סנטר בתל אביב, מרכז G ראשון לציון של גזית גלוב ופארק הקרח באילת.

לצד פתיחת הרשת החדשה אופליין, בכוונת פוקס להרחיב גם את מותג ההלבשה התחתונה ארי, גם באופן עצמאי מחוץ לחנויות של אמריקן איגל, גם זאת בכפוף לאסטרטגיה של החברה בחו"ל.

אמריקן איגל מפעילה כ-1,078 חנויות בהפעלה ישירה, מתוכן 901 חנויות של המותג אמריקן איגל; ו-175 חנויות עצמאיות של רשת ארי, מתוכן 4 של המותג אופליין. בנוסף, לאמריקן איגל יש 229 חנויות נוספות המופעלות באמצעות זכיינים ברחבי העולם, 48 מתוכן בישראל.