אלקטרה צריכה מוכרת לקרן ריאליטי חצי ממתחם במערב ראשל'צ ב-137.5 מיליון שקל

מדובר במתחם המשתרע על שטח של 55.7 דונם ברחוב ספיר במערב העיר • בכוונת קרן ריאליטי ואלקטרה צריכה להקים במתחם שיפונה מיזם נדל"ן גדול

מיכאל זלקינד, יו"ר אלקטרה / צילום: ישראל הדרי
מיכאל זלקינד, יו"ר אלקטרה / צילום: ישראל הדרי

אלקטרה צריכה וקרן ריאליטי דיווחו היום (ה') כי חתמו על הסכם עקרונות, ולפיו אלקטרה תמכור לקרן ריאליטי מחצית ממתחם המשתרע על שטח של 55.7 דונם ברחוב ספיר במערב ראשון לציון, בתמורה ל-137.5 מיליון שקל. במתחם נמצאים כיום משרדי אלקטרה ומפעל המזגנים של החברה שעתיד לעבור לאשקלון.

המתחם נמצא בקירבה למתחם האלף ובמרחק הליכה מתחנת הרכבת משה דיין וסמוך לקווי הרק"ל - הקו הירוק (המחבר בין ראשון לציון, חולון, תל אביב והרצליה), והקו האדום (המחבר בין ראשון לציון, בת ים, תל אביב ופתח תקווה).

התוכנית המאושרת על הקרקע נכון להיום מאפשרת בנייה של כ-181 אלף מ"ר עילי וכ-85 אלף מ"ר תת-קרקעי לשימוש מסחר, משרדים, תעשייה נקייה, מבני תרבות ותעשייה עתירת ידע.

דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי / צילום: טל גבעוני
 דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי / צילום: טל גבעוני

בכוונת קרן ריאליטי ואלקטרה צריכה להקים במתחם שיפונה מיזם נדל"ן גדול ולקדם, בשיתוף-פעולה עם עיריית ראשון לציון, תוכנית המשביחה את הנכס באמצעות הגדלת זכויות הבנייה ותוספת שימושים.

ריאליטי היא קבוצת קרנות השקעה בנדל"ן. בראשה עומדים מיכאל ורדי, אסף ורדי ואוהד רוזן. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ-6 מיליארד שקל. אלקטרה מוצרי צריכה מקבוצת אלקו נמצאת בשליטת האחים זלקינד. החברה היא יבואנית ויצרנית של מוצרי חשמל ומזגנים. אלקטרה צריכה  נסחרת לפי שווי של 3 מיליארד שקל.