פרטנר מרחיבה שיתוף-הפעולה עם אמזון פריים

החברה תציע את שירות הסטרימינג של אמזון בחינם לחצי שנה ותאפשר סליקה דרך חשבונית פרטנר

מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי / צילום: איל יצהר
מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי / צילום: איל יצהר

חברת פרטנר הודיעה על הרחבת שיתוף-הפעולה בינה לבין אמזון פריים וידאו. פרטנר TV תאפשר הטבה של שישה חודשים חינם פלוס סליקה של התשלום דרך חשבונית פרטנר.

החל מהיום (ג'), לקוחות פרטנר TV יכולים לממש את ההטבה ולהוסיף את מנוי "פריים וידאו" למנוי פרטנר TV באמצעות הממיר, דרך אתר פרטנר או בעזרת נציג במוקד הטלפוני.

לאחר סיום תקופת ההטבה, החל מהחודש השביעי, התשלום עבור מנוי "פריים וידאו" ייעשה באמצעות חשבונית פרטנר ועל-פי תעריף "פריים וידאו" (19.90 שקל לחודש, נכון למרץ 2021).

נזכיר כי פרטנר היא לא היחידה שסולקת דרך החשבונית את נטפליקס ואמזון פריים וגם הוט מאפשרת זאת.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, מסר: "אנחנו נרגשים מהעמקת שיתוף-הפעולה עם אמזון, ובכך שפרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הראשון בישראל שיכול להעניק ללקוחות שישה חודשים של 'פריים וידאו', ולהציע את תכני פריים וידאו כחלק מחבילת הטלוויזיה של המנוי בחשבונית אחת. ההשקה של פרטנר לשירות אמזון פריים וידאו על גבי הממיר של הצופה הישראלי וזמינות התכנים בתרגום לעברית, מדגישות את היתרון של פרטנר TV כסופר-אגרגטור של תוכן".

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, מסר: "אחרי חודשים של עבודה צמודה עם הצוות של אמזון, אנחנו שמחים להעשיר עוד יותר את חוויית הצפייה של לקוחות פרטנר TV. מדובר בצעד נוסף בשבירת החומות שבין טלוויזיה רב-ערוצית לשירותי סטרימינג, כאשר יותר ויותר צופים מתרגלים לנוחות הצפייה בממשק אחד של שידורים חיים, צפיית Catch up ושירותי סטרימינג בינלאומיים".