JFrog הנתנייתית מרחיבה את פעילותה בתל אביב ומגייסת 300 עובדים נוספים

לפחות מחצית מהמגויסים יצטרפו ל-400 עובדי החברה בארץ • חברת התוכנה שהונפקה בספטמבר האחרון בנאסד"ק חזרה לפעילות חלקית במשרדים • "אנחנו מחפשים היום עובדים חדשים ולא משנה לנו מאיפה בארץ הם באים"

משרדי החברה במגדל רסיטל בתל אביב / צילום: JFrog
משרדי החברה במגדל רסיטל בתל אביב / צילום: JFrog

חברת עדכוני התוכנה JFrog הייתה מזוהה במהלך השנים עם אזור התעשייה פולג בנתניה, שם ממוקם המטה הישראלי שלה (לצד המטה בקליפורניה). החברה החזיקה נוכחות מצומצמת בתל אביב בדמות מרכז חדשנות שפעל בחלל משותף בעזריאלי שרונה והעסיק עשרות עובדים, אך כעת מגדילה משמעותית החברה את הנוכחות בעיר.

בשבועות האחרונים פתחה JFrog את משרדיה חדשים במגדל רסיטל בתל אביב, שמשתרעים על פני שתי קומות שצפויות להתרחב בקרוב לשלוש. בנוסף החברה מאפשרת מעתה לעובדיה לבחור להגיע למשרד בתל אביב או בנתניה לפי בחירתם.

JFrog , שמעסיקה 400 עובדים בישראל וכ-300 בחו"ל, הכריזה במקביל על גיוס של 300 עובדים נוספים בישראל ובעולם בשנה הקרובה. לפחות מחצית מהגיוסים יהיו בישראל וצפויים להגדיל משמעותית את כוח האדם התל אביבי של JFrog עם עובדים בתחומי מכירות, שיווק, DevOps, מערכות מידע ו-BI.

חזרה למחיר ההנפקה

JFrog הוקמה ב-2008 ומפתחת טכנולוגיה המאפשרת עדכוני תוכנה אוטומטיים ורציפים. האירוע החשוב ביותר בחייה של החברה התרחש בספטמבר אשתקד, כאשר JFrog החלה להיסחר בנאסד"ק. בינתיים JFrog ראתה עליות ומורדות בבורסה האמריקאית ואחרי שטיפסה כבר ל-85 דולר למניה בשיא באוקטובר, היא נסחרת כיום ב-44 דולר ושווי שוק של 4 מיליארד דולר, פחות או יותר כמו בהנפקה.

לדברי אורית גורן, סמנכ"לית התפעול (COO) של JFrog , מטרת ההתרחבות לתל אביב היא להגיע לקהל נוסף של עובדים ולתת יותר גמישות לעובדים קיימים. "יש אוכלוסייה גדולה של עובדים שחיה בתל אביב ודרומה, ויש לנו עובדים גם מאשדוד ואשקלון. עבור עובדים כאלה הנסיעה לנתניה היא עניין משמעותי ואנחנו רוצים לתת להם גמישות מקסימלית", היא אומרת. "אנחנו מחפשים היום עובדים חדשים ולא משנה לנו מאיפה בארץ הם באים".

חוזרים למשרדים ולכנסים

השבוע החזירה JFrog באופן רשמי את העובדים למשרדים במתכונת היברידית של שלושה ימים מהמשרד ויומיים מהבית לפי מתווה התו הירוק (מחוסנים או בעלי בדיקה שלילית), אחרי שבמהלך הקורונה ההגעה הייתה וולונטרית. "אני חושבת שיש הבנה כללית של החברות הגמישות ביותר בעולם שאין תחליף לעבודה פנים מול פנים, בלי מסכים וזום, ויש יתרון לכך שנמצאים ביחד. החלטנו על המתכונת החדשה אחרי שעשינו סקר וגילינו ש-95% מהעובדים שלנו כבר מחוסנים", אומרת גורן.

כחלק מהחזרה לשגרה, ב-8 ביולי JFrog מתכננת לקיים את הכנס הטכנולוגי השנתי שלה Yalla DevOps עם 300 משתתפים. יהיה זה הכנס הפיזי הראשון של החברה מאז הקורונה.

יש היום מאבק רציני על גיוס עובדים בהייטק, איך תצליחו להתמודד עם זה?
גורן: "אני כבר הרבה שנים בתחום ומאז ומעולם היה קשה למצוא כישרונות חזקים כולל מלחמה עם מרכזי הפיתוח הזרים. מעבר לנושא של שכר ואופציות, הדגש שלנו הוא שאנחנו מצד אחד חברה ציבורית יציבה וחזקה ומצד שני שומרים על אווירה של סטארט-אפ שנמצא בשפיץ של הקדמה הטכנולוגית".