שינויים בסרגון: המנכ"ל עירא פלטי יפרוש מתפקידו בחודש יולי

פלטי יוחלף על-ידי דורון ארזי וימונה לתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון של סרגון

עירא פלטי / צילום: איל יצהר
עירא פלטי / צילום: איל יצהר

שינויים בצמרת חברת הטכנולוגיה סרגון: המנכ"ל עירא פלטי יפרוש מתפקידו בחודש יולי הקרוב לאחר כ-16 שנה בתפקיד, ויוחלף על-ידי דורון ארזי. פלטי ימונה לתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון של סרגון. ארזי מכיר היטב את החברה - בעבר כיהן בה כסמנכ"ל כספים במשך כ-5 שנים ולאחר מכן גם תקופה קצרה כמשנה למנכ"ל.

סרגון מפתחת ומשווקת פתרונות תקשורת אלחוטיים, המקשרים ברשת התקשורת את תחנת הבסיס למתג הראשי. החברה נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 307 מיליון דולר, שמשקף עלייה של 35% במחיר המניה מתחילת השנה אך ירידה של 42% מהשיא אליו זינקה המניה בחודש ינואר. בתקופת כהונתו של פלטי המניה נסחרה בטווח נרחב של מחירים - בין שפל של 88 סנט שנרשם ב-2015 ושיא של כמעט 22 דולר ב-2007, לעומת כ-4.7 דולר עם כניסתו לתפקיד וכ-3.8 דולר כיום.

"אנו מודים לעירא מאוד על 16 שנות כהונה כמנכ"ל ועל הצמיחה שהוא הביא לסרגון", אמר זהר זיסאפל, יו"ר החברה ובעל מניות בולט בה. "אני שמח לקבל בברכה מחדש את דורון למשפחת סרגון כמנכ"ל החדש. אנחנו מאמינים שהמנהיגות של דורון תהיה נכס חשוב בפרק החדש והמרגש של החברה. אנחנו בטוחים שדורון יוביל את סרגון קדימה במהירות ועם ראיית הנולד הנדרשת להשגת ההזדמנויות הגלובליות שעומדות בפנינו".