חוששים להיפגש בגלל הקורונה? פייסבוק בוחנה שירות ספיד-דייטינג וירטואלי

תקופת הקורונה גרמה לכולם להישאר בבתים, מה שהוביל לירידה בדייטים ומפגשים פיזיים • ענקית האינטרנט בוחנה כעת אפליקציה חדשה שתעזור לעשות דייטים מהירים ברשת

דייטינג אונליין. האם פייסבוק תפצח את השיטה? / אילוסטרציה: Shutterstock, Vera Petrunina
דייטינג אונליין. האם פייסבוק תפצח את השיטה? / אילוסטרציה: Shutterstock, Vera Petrunina

פייסבוק בוחנת שירות ספיד-דייטינג חדש ברשת שייקרא Sparked. האפליקציה, שתדרוש חשבון ברשת החברתית על מנת להצטרף, פותחה על ידי צוות ה- NPE של פייסבוק שעובדת על אפליקציות ניסיוניות, כך לפי דיווח ב-The Verge. "ספיד דייטינג בוידיאו עם אנשים חביבים", כך נכתב בעמוד הנחיתה. הרשת החברתית אומרת שאין שם הודעות פרטיות, אין חשבונות ציבוריים ואין החלקה של אנשים. השירות לא בתשלום.

האפליקציה תעביר את המשתמשים בשיחות וידיאו מהירות בנות 4 דקות. אם הצדדים קבעו באפליקציה שהיה דייט טוב, ייקבע עבורם דייט נוסף של 10 דקות. אחרי הנקודה הזו, האפליקציה תציע למשתמשים להחליף מידע או להישאר בקשר דרך המייל או חשבון האינסטגרם. המשתמשים

בעת ההרשמה, המשתמשים צריכים להגדיר מה הופך אותם לדייט נחמד, והרשת החברתית מתחייבת שהתגובות ייבדקו על ידי בני אדם - לפני שיהיה אפשר להתחיל לעשות דייטים. המשתמשים יכולים לבחור אם הם רוצים לצאת עם גברים, נשים או אנשים לא בינאריים, וגם האם הם פתוחים לצאת עם טרנסקסואלים.

חשוב לציין, בשנת 2019 הרשת החברתית השיקה את פייסבוק דייטינג, שפועל כבר בכמה מדינות (ונכנסה באחרונה לבריטניה) אך לא בישראל. השירות פועל בדומה לשאר המוצרים שאנחנו מכירים, הצדדים צריכים להביע עניין אחד בשני על מנת לפתח שיחה. לא ברור כמה פייסבוק מחויבת לפיתוח החדש, Sparked, כי הצוות שחתום עליו הוא הצוות שאחראי על הפרויקטים הניסיוניים של החברה.