משפחת נתניהו תובעת את אהוד אולמרט: "התבטאות מסוכנת"

ראש הממשלה, רעייתו ובנו יאיר הגישו כתב תביעה נגד אולמרט, לאחר שזה טען ששלושתם חולי נפש • בכתב התביעה נטען כי "במקום להשלים עם המציאות, החל אולמרט לעסוק באופן אובססיבי וסדרתי בהכפשות זדוניות ומרושעות"• משפחת נתניהו תובעת את אולמרט בסכום כולל של 837 אלף שקלים

רה"מ נתניהו ואולמרט./ צילום: מוטי מילרוד
רה"מ נתניהו ואולמרט./ צילום: מוטי מילרוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנו יאיר הגישו כתב תביעה נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, לאחר שטען ששלושתם חולי נפש.

בראיון מאפריל 2021 לגדי סוקניק, טען אולמרט כי "מה שלא בר שיקום זו מחלת הנפש של ראש הממשלה ושל אשתו ושל בנו. זה לא בר שיקום... אני מוכן להפגיש אותך עם לא מעט מדינאים שהיו אומרים שהיו צריכים להוציא צו אשפוז גם לו, גם לה וגם לבן... כולם חולי נפש".

בראיון אחר באותו חודש לאופירה אסייג ואיל ברקוביץ התייחס אולמרט לראיון הקודם והודיע כי הוא לא חוזר בו מדבריו. אולמרט הוסיף עוד כי נתניהו נוכל, שקרן ורמאי שאי אפשר להאמין לאף מילה שלו.

בכתב התביעה נטען כי "במקום להשלים עם המציאות, להרכין את ראשו ולשלם את חובו לחברה, החל אולמרט לעסוק באופן אובססיבי וסדרתי בהכפשות זדוניות ומרושעות נגד משפחת נתניהו", וכי ״רק אדם חדור שנאה עיוורת וחסרת כל מעצורים מסוגל לומר דברי בלע כה חמורים ופוגעניים בתקשורת... מדובר בהתבטאות מסוכנת שעל בית המשפט לגנותה ולקבוע שאינה בגדר חופש הביטוי״.

על פי הנטען, מדובר בטענות כוזבות מתוך רשעות של ממש ותוך ניסיון להכפיש את שמם של התובעים, להשפילם בעיני הבריות, לבזותם, לעשותם מטרה ללעג או לבוז ולפגוע במשרתם ובמשלח ידם.

משפחת נתניהו תובעת את אולמרט בסכום כולל בגין שני הפרסום בסך של 837 אלף שקלים.

מאולמרט נמסר כי "אני משועשע מהמשפחה המופרעת הזו".