ותודה לקורונה ולאולטרסאונד הביתי: פלסאנמור גייסה 40 מיליון דולר לפי שווי של 190 מיליון דולר

היעדר ההכנסות, רשימת הלקוחות הדלה מאוד והערת עסק חי בדוחות לא פגעו בביקושים בהנפקת פלסאנמור, שמייצרת אולטראסאונד לשימוש ביתי

בדיקת אולטרסאונד / צילום: Shutterstock
בדיקת אולטרסאונד / צילום: Shutterstock

פריחת הרפואה מרחוק סייעה לביקושים בהנפקת פלסאנמור (PulseNmore) שהושלמה הערב (ד'). החברה, שפיתחה מערכת אולטרסאונד לשימוש ביתי, גייסה כ-40 מיליון דולר לפי שווי של 190 מיליון דולר, לפני הכסף. כל תמורת ההנפקה הינה לתוך החברה, ללא רכיב של מכר.

ככל הידוע, בין הגופים שהשתתפו בהנפקה נמצאים שורה של גופים בולטים בשוק, בהם שלוש מחברות הביטוח מהגדולות בשוק, שניים מגופי הגמל הגדולים בשוק ואחת מקרנות הגידור הבולטות בשוק. בין בעלי המניות הקיימים בחברה ניתן לציין את פוג'יפילם, שהינה מהתאגידים המובילים בעולם בתחום האולטראסאונד, וכן שורה של רופאים מובילים בתחום.

לאחרונה עלתה קופת חולים כללית עם קמפיין פרסום אגרסיבי עם המוצר של החברה - אולטרסאונד לשימוש ביתי על ידי נשים בהריון, כדי להפחית ביקורים בחדרי מיון כאשר אין מרגישים תנועות עובר או חוששים למצבו מכל סיבה אחרת. המטופלת משתמשת בטלפון הנייד שמנחה אותה כיצד לסרוק את אזור הבטן (עניין לא טריוויאלי לבצע באופן מקצועי) ושולחת את הסריקה לרופא שמפענח אותה באופן מיידי. על פי הערכות, קופות חולים נוספות צפויית להצטרף לשירות עבור לקוחותיהן.

מחר תקיים החברה מצגת מרכזית לשוק ההון ולציבור טרם פתיחת המסחר הצפויה ליום שני בשבוע הבא. את ההנפקה הובילו לידר הנפקות ואייפקס חיתום.

סבב הגיוס האחרון של פלסאנמור נערך במרץ 2020 לפי שווי של כ-30 מיליון דולר, עוד לפני שהקורונה הביאה לצמיחה המרשימה של תחום הבריאות הדיגיטלית.

בדוחות החברה, שהוקמה על ידי אלעזר זוננשיין, מופיעה הערת "עסק חי". כמו כן, החברה כרגע ללא הכנסות, אך ההסכם עם כללית איפשר לה לדווח בחודש שעבר, עת הגישה תשקיף לבורסה, על צבר הזמנות בהיקף 2.5 מיליון שקל למחצית הראשונה של 2021, וצבר של 15.7 מיליון שקל למחצית השנייה של השנה. לחברה לא היו לקוחות נוספים בעת הגשת התשקיף.