סטארט-אפ הלוגיסטיקה ברינגג גייס 100 מיליון דולר והפך לחד קרן

חברת ברינגג, שמפתחת מערכת לניהול לוגיסטיקה ומשלוחים, השלימה גיוס לפי שווי של מיליארד דולר בהובלת אינסייט פרטרנס • הלקוחות של ברינגג כוללים חברות כמו וולמארט, מקדונלד'ס, קוקה קולה ו-KFC

גיא בלוך, מנכ"ל חברת ברינגג / צילום: ג'ויה Bringg
גיא בלוך, מנכ"ל חברת ברינגג / צילום: ג'ויה Bringg

חברת ברינגג (Bringg), שמפתחת מערכת לניהול לוגיסטיקה ומשלוחים, הודיעה היום (ד') על גיוס של 100 מיליון דולר. הגיוס בוצע לפי שווי של מיליארד דולר, מה שמכניס גם את ברינגג לרשימה המתארכת של חדי קרן ישראלים. הגיוס הנוכחי הובל על ידי הקרן האמריקאית אינסייט פרטנרס והשתתפו בו שבעה משקיעים קיימים של ברינגג - ויולה צמיחה, סיילספורס ונצ'רס, פרג ונצ'רס, Next 47,Harlap ,GLP וקיימבריג' קפיטל.

ברינגג נוסדה ב-2013 על ליאור שיאון (סמנכ"ל טכנולוגיות) ורענן כהן, ששימש כמנכ"ל החברה בחמש השנים הראשונות ומאז פרש. החל מ-2018 מונה גיא בלוך למנכ"ל ברינגג. החברה מעסיקה כיום 200 עובדים, 120 בישראל ו-80 בארה"ב, בריטניה וברזיל. לפי הודעת החברה, בכוונה לגייס 100 עובדים נוספים השנה.

הלקוחות של ברינגג מגיעים מתחומי הקמעונאות, המזון והלוגיסטיקה וכוללים חברות כמו וולמארט, מקדונלד'ס, קוקה קולה ו-KFC. ברינגג מספקת מערכת שילוח ומעקב לניהול אספקטים שונים של תהליך המשלוח, כולל חיבור בין כמה משלוחים של אותו לקוח, בחירה בין חברות שילוח שונות לפי זמינות ומתן אפשרות ללקוח לבחור בין שליחות עד הבית לאיסוף עצמי מנקודה כלשהי. ההתמחות של ברינגג היא בניהול "המייל האחרון" - הקטע האחרון בשרשרת האספקה ממחסני הספקים עד פתח ביתו של הלקוח.

"אין ספק, שטכנולוגיה וחדשנות היו חיוניים כדי שהעולם ימשיך לנוע קדימה במהלך תקופה כה מאתגרת ואנו גאים שהתגייסנו למשימה והמשכנו לספק את מה שנדרש לכך", מסר בלוך. "אנו גאים בהבעת אמון זו של המשקיעים ומצפים להמשיך להוביל את מהפכת המייל האחרון - כשאנו משפיעים מידי יום על עולם המשלוחים והלוגיסטיקה".

"ברור לנו שברינגג בונה דבר ייחודי ואנו נרגשים לחבור אליה בעת שהיא מציגה שינויים מרחיקי לכת עבור קמעונאים ושותפים לוגיסטיים", מסר ג'ף הורינג, מייסד משותף ומנהל אינסייט פרטנרס. "הניסיון העשיר והמנהיגות של גיא בלוך והרשימה הגדלה של לקוחות מן השורה הראשונה נוטעים בנו ביטחון שברינגג תמשיך לסלול את דרכה כמובילת השוק בתחומה".