בזק משיקה נתב חדש ופתרונות לשיפור חוויית הגלישה

במקביל להשקת הדור הבא של נתב B, בזק גם משיקה מהירות גלישה בקצב של 2.5 גיגה • המנכ"ל דודו מזרחי: "בזק נמצאת במרוץ ופורסת כל יום 300 בניינים. הכוונה שלנו הייתה לשנות את התפיסה ולא להגיע רק לאזורי השמנת. לא אינטרנט לעשירים אלא לכולם"

דודו מזרחי, מנכ"ל בזק / צילום: אייל מרגולין
דודו מזרחי, מנכ"ל בזק / צילום: אייל מרגולין

חברת בזק משיקה היום (ג') את הדור הבא של הנתב B. במקביל, החברה משיקה מהירות שיא לגלישה בקצב של 2.5 גיגה. המוצרים החדשים תומכים בקצבים הגבוהים שבזק משיקה, והם נועדו לשמש גם כתשתית עתידית לשירותים שהחברה תפעיל.

גיל שרון, יו"ר דירקטוריון בזק, אמר היום (ג') כי חוויית גלישה עוצמתית היא קריטית, כפי שראינו בתקופת הקורונה, אבל החוויה היא בתוך הבית. הסיב הוא שמאפשר את המהירות, אבל הפתרון בבית הוא החשוב, ולשם בזק הולכת.

לדברי דודו מזרחי, מנכ"ל בזק, "קו הגישה לבית הוא חשוב, אבל מעטפת השירותים כדי לספק אינטרנט לא פחות חשובה. בזק נמצאת במרוץ ופורסת כל יום 300 בניינים. הכוונה שלנו הייתה לשנות את התפיסה ולא להגיע רק לאזורי השמנת. לא אינטרנט לעשירים אלא לכולם. היום אנחנו מגיעים ל-700 אלף משקי-בית, כשאנחנו מדברים על בניין עם תיבת חיבורים".

סמנכ"לית השיווק של בזק, קרן לייזרוביץ', אמרה כי החברה הגיעה לשיא צריכה של 14 גיגה ביום לבית. "הבית החדש" של בזק, לטענתה, יאפשר קצב של גיגה בכל חדר בבית. הנתב החדש תומך בתקן wifi6 ובמהירות של 2.5 גיגה. הנתב נבנה בהתאם להגדרות של בזק, ולכן הוכנסו בו כל החידושים.

כמוצר משלים החברה השיקה גם את המוצרים המשלימים המבוססים על טכנולוגיית ה-mesh, שיאפשרו לספק בכל חדר קצב של 1 גיגה. הנתב החדש יעלה 19.90 שקל ליחידה וגם ה-mesh. החברה תשיק גם חבילות משולבות של המוצרים.