מעולם הרכב לבנק: עידן אנגל מונה לראש חטיבת דיגיטל וחדשנות בדיסקונט

אנגל מגיע מכלמוביל ויחליף את אריק פרישמן שמונה לתפקיד מנכ"ל מיזם פייבוקס של בנק דיסקונט ושופרסל • בעבר ניהל את השיווק, האסטרטגיה והמכירות בחטיבה העסקית של בנק הפועלים

עידן אנגל, ראש חטיבת דיגיטל, דאטה וחדשנות בדיסקונט / צילום: רמי זרנגר
עידן אנגל, ראש חטיבת דיגיטל, דאטה וחדשנות בדיסקונט / צילום: רמי זרנגר

עידן אנגל, סמנכ"ל האסטרטגיה והפיתוח העסקי של יבואנית הרכב כלמוביל, מונה לסמנכ"ל וראש חטיבת דיגיטל, דאטה וחדשנות בבנק דיסקונט ויהיה גם חבר הנהלה. דירקטוריון הבנק אישר אתמול (יום ב') את מינויו של אנגל לחבר הנהלת הבנק, בתואר סמנכ"ל וראש חטיבת דיגיטל, דאטה וחדשנות.

אנגל (48) יחליף בתפקיד את אריק פרישמן, אשר מונה לאחרונה לתפקיד מנכ"ל מיזם פייבוקס של בנק דיסקונט ושופרסל. בין תפקידיו של אנגל יהיה להמשיך במגמת המעבר לדיגיטל שעוברים כל הבנקים, הן בפעילות הקיימת של הבנק והן כהכנה למעבר לבנקאות פתוחה, במסגרתה יוכל הבנק לפנות ללקוחות חדשים בפלטפורמות שונות דוגמת ארנקים דיגיטליים.

לאנגל היכרות עם תחום הבנקאות לאור התפקידים המגוונים אותם מילא בבנק הפועלים, ובהם ניהול השיווק, האסטרטגיה והמכירות בחטיבה העסקית, וניהול מחלקת אסטרטגיה וניהול פיננסי בחטיבה הקמעונאית של הבנק. כמו כן, שימש כמנהל אגף אסטרטגיה ופיתוח עסקי של קבוצת בזק.

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט: "לחטיבת הדיגיטל, הדאטה והחדשנות של דיסקונט תפקיד מרכזי בתהליך הטרנספורמציה, שעובר דיסקונט בשנים האחרונות. אני משוכנע, שהניסיון העשיר של עידן יוכלו להביא אותנו להוסיף ולקדם חדשנות ושיתופי פעולה. אני מודה לאריק על שנים של עשייה והישגים בתפקידיו בדיסקונט".