מנכ"לית פפר מיכל קיסוס הרצוג בדרך לסיים את תפקידה

שלוש שנים אחרי שנכנסה לתפקידה כמנכ"לית הבנק הדיגיטלי של לאומי, קיסוס הרצוג זומנה לשיחה אצל מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן • היא הוזכרה כמועמדת להחליף את רון וקסלר ולהתמנות למנכ"לית ישראכרט, אך טרם נפגשה עם ועדת האיתור של חברת כרטיסי האשראי

מיכל קיסוס הרצוג / צילום: כפיר סיון
מיכל קיסוס הרצוג / צילום: כפיר סיון

מנכ"לית הבנק הדיגיטלי של לאומי - פפר, מיכל קיסוס הרצוג צפויה לסיים בקרוב את תפקידה, שלוש שנים אחרי שנכנסה אליו. קיסוס הרצוג זומנה לשיחת שימוע אצל מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן, שצפויה להתקיים מחר (ד').

ברקע הזימון נמצאות הערכות שונות כי קיסוס הרצוג הינה מועמדת מובילה לתפקיד מנכ"לית ישראכרט לאחר פרישתו של מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי, רון וקסלר, בתחילת החודש. עם זאת, היא טרם נפגשה עם ועדת האיתור שהקימה ישראכרט ולכן המרחק למינויה כמחליפתו של וקסלר עדיין רחוק.

ההערכות מתבססות על כך שקיסוס הרצוג ויו"ר ישראכרט, תמר יסעור, עבדו יחד במשך שנים רבות ומכירות אחת את השנייה היטב. לפני שמונתה לתפקיד מנכ"לית פפר, הייתה הרצוג-קיסוס ראש אגף חדשנות ודיגיטל בבנק לאומי ולפני כן כיהנה כראש מטה ואסטרטגיה בחטיבה הבנקאית וראש אגף פיתוח עסקי.

יסעור הייתה בין מקימי פפר, וכיהנה גם כמנכ"לית ויו"ר חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד, שלאחר הפרדתה מלאומי לפני כשנתיים הפכה לחברת מקס.