תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

לא מצליחים לבחור קו עיצובי אחיד לדירת יוקרה? הנה כמה טיפים חשובים

ההיצע הרחב של פריטי ריהוט לצד מגוון הסגנונות העיצוביים המוצעים לכל מי שמעוניינים לעצב את בית החלומות שלהם, עשוי לבלבל ואף לתסכל לעיתים • מעצב הפנים, אריה גולדין, מסביר כיצד ניתן למקד את ההליך?

צילום: אריה גולדין
צילום: אריה גולדין

 הכתבה מטעם אריה גולדין - עיצוב פנים 

מעצב הפנים, אריה גולדין, מסביר כי אנשים רבים כיום בוחרים לעצב את דירות המגורים שלהם מחדש תוך יצירת קו עיצובי אחיד והתאמתו לטעמם האישי ולסגנונות החדשניים והמודרניים ביותר. לעומת זאת, עד לפני מספר שנים, רוב פרטי הריהוט ששולבו בדירה נבחרו על סמך רמת הפרקטיקה שלהם.

מה שעמד אז לנגד עיניהם של הבוחרים להתחדש ברהיטים חדשים היה הפתרון לבעיית הנוחות או המקום. אך כיום, חל שינוי משמעותי בכל עולם - העיצוב תופס מקום של כבוד בחייהם של רבים. עליית המודעות לנראות הדירה גרמה לעלייה בביקוש למגוון פרטי ריהוט מעוצבים בשלל סגנונות. כך שגם אתם יכולים לבחור רהיטים מותאמים במדויק - הן לטעמכם האישי והן לקו העיצובי בו בחרתם לעצב את הדירה כולה. אולם חשוב להדגיש ולומר כי המבחר הגדול לא תמיד משמש כיתרון לבוחרים בהליך עיצוב פנים דירות יוקרה ועיצוב פנים בית פרטי בפרט (ובעצם לעיצוב פנים של כל דירה).

רבים מהבוחרים בהליך של עיצוב פנים דירות יוקרה מגיעים למעמד הבחירה ומוצאים את עצמם אובדי עצות ומבולבלים לחלוטין לנוכח הכמות הגדולה של האפשרויות השונות. לכן, לפני שאתם ממהרים לחנות הסמוכה לדירת מגוריכם, כדאי שתקחו בחשבון כמה נקודות חשובות שיסייעו לכם להשלים את הליך עיצוב פנים דירות יוקרה בפרט ועיצוב פנים של כל דירה בכלל, על הצד הטוב ביותר. מעצב הפנים, אריה גולדין, מציע עיצוב פנים לדירות יוקרה ומסביר כי הוא מקפיד להכיר לעומק את טעמם וצרכיהם של הגרים בדירה - בכדי להתאים להם עיצוב מדויק ולהימנע ככל הניתן מבלבול מיותר. הוא משתף אותנו בכמה דגשים חשובים שיסייעו גם לכם להגיע ממוקדים למעמד בחירת פריטי הריהוט.

צילום: אריה גולדין
 צילום: אריה גולדין

מעצב פנים מקצועי לומד להכיר את טעמכם האישי וכלל הצרכים שלכם לפני שלבי הבחירה - כך תצליחו לעשות זאת בעצמכם

חשוב להדגיש ולומר כי הליך עיצוב פנים מודרני  בסיועו של אריה גולדין - מעצב פנים, כולל הרבה מעבר לבחירת רהיטים חדשים. רבים מהבוחרים בהליך זה של עיצוב פנים דירות יוקרה מעוניינים לשנות את פני דירתם כולה, לרבות שבירת קירות, תכנון כל חלל הדירה מחדש, ויתור על חדרי שינה לטובת שטחים כלליים כמו סלון או מטבח וניצול מיטבי של כל פינה בבית. אז אם גם לכם נמאס מהדלתות החורקות שכבר החלו לאבד צבע, מפרטי הריהוט המיושנים, מחוסר אחידות עיצובית או מהריצוף הקטנטן שכבר מזמן לא עושים בו שימוש בבנייה חדשה, הטיפים הבאים נועדו עבורכם. ראשית, כבר בשלב הראשון של הליך עיצוב פנים דירות יוקרה, קיימת חשיבות רבה להיכרות עמוקה עם טעמכם האישי. היכרות שכזו מחייבת אתכם לעבור כמה שלבים פשוטים הכוללים סינונים ממוקדים.

 לפרטים נוספים אודות אריה גולדין הקליקו>>  

1. להתמקד ולסנן: גם אם אתם בטוחים שאתם מכירים את טעמכם האישי על בוריו - אל תוותרו על הטיפ הזה

לא מעט אנשים פוסחים על שלב חיוני זה בטענה כי הם מכירים את טעמם האישי ואין כל צורך לבזבז זמן יקר על שלב מיותר. לכל אלה חשוב להדגיש ולומר כי גם אם אתם בטוחים שטעמכם האישי חד וברור ואין כל צורך למקדו, כאשר תגיעו למעמד הבחירה ללא הכנה מוקדמת, תמצאו את עצמכם טובעים בים שלם של סגנונות, עיצובים וצבעים שונים. לפני ההגעה למעמד הבחירה - חשוב שתמקדו את טעמכם, ותבצעו סינון ראשוני. אותו סינון כולל את שלילת כלל הדגמים, הסגנונות והצבעים שאינם באים בחשבון כלל; שלא מתאימים לטעמכם האישי, לקו העיצובי בו בחרתם או לפרטי הריהוט שנשארים בדירה. סינון של כמה שיותר אפשרויות - יסייע למיקוד מדוייק ומוצלח יותר של טעמכם האישי. לאחר מכן, כל שנותר לכם זה לבחור את הצבעים והסגנונות המועדפים עליכם מהרשימה שנותרה בידכם לאחר הסינון הראשוני. בעזרת שני צעדים פשוטים אלה - סינון ראשוני ובחירה ממוקדת מבין כלל הדגמים שעברו אותו - תצליחו להשלים את הליך עיצוב פנים דירות יוקרה ללא בלבול מיותר שיגרור בחירות לא נכונות.

צילום: אריה גולדין
 צילום: אריה גולדין


2. מיקוד נכון של טעמכם האישי בצירוף היכרות נרחבת עם כלל הדגמים הסגנונות הקיימים כיום, יבטיחו לכם בחירה נכונה ומדוייקת

לאחר השלמת השלב המסייע למיקוד טעמכם האישי, חשוב לעבור לשלב השני, הכולל סקירה מקיפה של כלל הדגמים והסגנונות הקיימים כיום בשוק הרהיטים וכן של פרטים חיוניים להשלמת הליך עיצוב פנים דירות יוקרה. לדברי גולדין, הליך שכזה כולל שילוב של לא מעט פריטי עיצוב משלימים היוצרים תמונה רציפה ויוקרתית במיוחד. בנוסף לכך, ישנם פרטים נוספים רבים המסייעים להרחבת החלל. הגעה למעמד הבחירה ללא סקירה מקיפה אודות כלל הפרטים הללו והרהיטים השונים שתרצו לשלב בדירתכם, תמנע מכם את הבחירות הנכונות והמדויקות ביותר.

חשוב לזכור כי גם לאחר השלמת שלב מיקוד טעמכם האישי, והגעתכם לחנות ממוקדים היטב - כנראה שתצליחו לבחור את הפריטים המתאימים ביותר לטעמכם האישי, לצרכיכם ולקו העיצובי בו בחרתם לעיצוב הדירה כולה, אך רק מבין הפריטים שקיימים במלאי החנות. כלומר, יתכן שבחנות הסמוכה ישנם פריטים המתאימים בהרבה עבור הצרכים שלכם, שפשוט אינם זמינים במלאי החנות אליה הגעתם.

שלב הסקירה נועד בכדי לוודא שתבחרו את הפריטים המתאימים והטובים ביותר בשוק, ולא רק את הפריטים המתאימים ביותר בחנות אליה הגעתם. אריה גולדין, הנמצא לא מעט שנים בתחום כמעצב פנים מקצועי לדבריו, מציע היכרות עמוקה עם כלל הדגמים והסגנונות הקיימים לכל פריט נדרש.

בנוסף, בעידן האינטרנטי, גם אתם יכולים להכיר היטב ולהתוודע לכלל הדגמים והסגנונות בזמן קצר ובכמה לחיצות כפתור פשוטות. וכך, לאחר השלמת השלב הראשון של מיקוד טעמכם והשלב השני של היכרות מקיפה עם כלל האפשרויות הקיימות - תצליחו לבחור נכון את פרטי הריהוט המיטביים עבורכם, ללא בלבול מיותר ומבלי לכתת רגליים.

כאמור, אריה גולדין - מעצב פנים המציע שירותי עיצוב פנים דירות יוקרה, מקפיד, לדבריו, להכיר היטב את כל צרכיהם של לקוחותיו - בכדי להתאים עבורם את הפריטים המדויקים מבין המבחר הגדול שקיים כיום. הוא מסביר כי רבים בוחרים בהליך סבוך זה של עיצוב פנים דירות יוקרה מכמה סיבות מרכזיות. הראשונה היא רצון לשינוי וחידוש. גולדין מספר כי רבים מלקוחותיו מעוניינים בהליך זה של עיצוב פנים דירות יוקרה בשל הרצון לשנות מראה, אווירה והרגשה בדירה. הוא מוסיף כי רבים אכן מדווחים כי לאחר תום הליך העיצוב הם מרגישים עצמם בדירה חדשה לגמרי. סיבה נוספת היא יציאתם של הילדים הבוגרים מהבית. בשלב זה הורים רבים בוחרים להרחיב את חלל הסלון או המטבח על חשבון חדר שינה שאין בו כל שימוש עוד. כך או כך, הוא מסכם אומר כי הליך עיצוב פנים דירות יוקרה אשר נעשה על ידו יבטיח לכם ניצול נכון של כל חלל הדירה, שבירת קירות, הרחבת חללים, ויצירת קו עיצובי אחיד בין כלל פרטי הריהוט והעיצוב החדשים.

לפרטים נוספים אודות אריה גולדין - עיצוב פנים הקליקו>>