קרדן ישראל תקים זרוע פעילות חדשה בתחום הנדל"ן הלוגיסטי

החברה דיווחה כי הקימה זרוע פעילות חדשה בתחום הנדל"ן הלוגיסטי במיזם משותף עם חברת גבע נדל"ן • נרשמות ירידות במניות של קרדן ישראל ושל החברה הבת קרדן נדל"ן

רוני בירם, מבעלי השליטה בקרדן ישראל / צילום: אלי דסה
רוני בירם, מבעלי השליטה בקרדן ישראל / צילום: אלי דסה

חברת קרדן ישראל מדווחת היום (א') כי היא נכנסת לתחום הלוגיסטיקה בשותפות עם גבע נדל"ן. החברה, שפועלת בתחום המגורים באמצעות אחזקתה (60%) בקרדן נדל"ן, הקימה זרוע פעילות חדשה בתחום הנדל"ן הלוגיסטי, שתתמקד בתחומים כמו מבנים לוגיסטיים, בנייני רמפה, מחסנים אוטומטיים וחוות שרתים - וזאת בהיקף של מאות מיליוני שקלים.

קרדן ישראל תהיה אחראית למימון הפעילות ותחזיק בפרויקטים השונים בשיעורים שנעים בין 58% ל-67%. גבע נדל"ן תהיה אחראית לאיתור, השבחה וניהול הפרויקטים.

נראה שהמשקיעים לא התחברו מהמיזם המשותף, ונרשמות כעת ירידות למניות החברות בבורסה המקומית. קרדן ישראל מאבדת 1%, קרדן נדל"ן כ-2%. קרדן ישראל, המוחזקת ע"י גיל דויטש, רוני בירם, אבי שנור ויוסף גרינפלד, נסחרת לפי שווי שוק של כ-430 מיליון שקל.

גבע נדל"ן, המנוהלת על ידי ערן לב וגלעד רוזה, ארגנה לפני מספר חודשים קבוצת רכישה שרכשה בניין משרדים בצפון תל אביב.

רוני בירם, מבעלי השליטה בקרדן ישראל, מסר: "עד כה השקענו בפיתוח העסקי, רכישת קרקעות ובניית צבר פרויקטים בעיקר בתחום הנדל"ן למגורים באמצעות קרדן נדל"ן, ועתה אנו מרחיבים את הפעילות לתחומי הלוגיסטיקה והתעשייה שנהנים מעלייה בביקושים בשנים האחרונות".