חברות תשתיות תקשורת ואבטחת מידע בדרך לשת"פ באבו דאבי

ADIO ישראל, הזרוע הישראלית של משרד ההשקעות באבו דאבי, קיימה השבוע סדרת פגישות וירטואליות בין חברות מובילות בתחום תשתיות תקשורת ואבטחת מידע לבין חברות מקבילות באבו דאבי לצורך בחינת שיתופי-פעולה עתידיים

רובע העסקים של אבו דאבי / צילום: Shutterstock, Mo Azizi
רובע העסקים של אבו דאבי / צילום: Shutterstock, Mo Azizi

מספר חברות ישראליות מובילות בתחום תשתיות תקשורת וניהול ואבטחת מידע מקדמות שיתופי-פעולה וכניסה לשווקים של מדינות המפרץ ודרכן לעוד מדינות במזרח התיכון.

ADIO ישראל, הזרוע הישראלית של משרד ההשקעות באבו דאבי, קיימה השבוע סדרת פגישות וירטואליות בין חברות מובילות בתחום תשתיות תקשורת ואבטחת מידע לבין חברות מקבילות באבו דאבי. מטרת המפגשים היא בחינה של שיתופי-פעולה עתידיים.

החברות שלקחו חלק במפגשים הן: Logisticare ;Enabley ;Gix; קבוצת ממן; Airobotics; Como; Transmit Security. החברות שנבחרו כבר נמצאות בשלבים שונים של כניסה לשוק באבו דאבי והמזרח התיכון, והמפגשים הללו באים לסייע להן להוציא לפועל שיתופי-פעולה אפשריים בין שני השווקים.

בנוסף נפגשו ראשי החברות עם נציגים מגופים ממשלתיים שונים כגון Hub71, המרכז הפיננסי הגלובלי באבו דאבי ונמלי אבו דאבי. כמו כן, המשתתפים גם נחשפו לחברת Starzplay ערב, פלטפורמת התוכן הנחשבת שהקימה את המטה שלה באבו דאבי, כחלק משותפות עם תוכנית החדשנות של ADIO.

מאז הקמת המטה הישראלי של ADIO קודמו כבר שורה של צעדים בקרב הקהילה העסקית בישראל, שמטרתם איתור וגיוס של משקיעים ישראליים המעוניינים להתרחב לאבו דאבי ולאזור כולו, תוך חשיפת היתרונות לפעילות במקום. היוזמות של ADIO ממוקדות בתחומים מבוססי חדשנות, כולל טכנולוגיה מתמקדת, מחקר ופיתוח בענפים כגון אגרו-טק, ICT, פינק, תעשיה מתקדמת, תיירות, בריאות וביו-רפואה.

רועי יונס, מנהל ADIO ישראל, מסר: "נראה כי היחסים בין השוק הישראלי לשוק באבו דאבי עוברים הילוך, כשמספר חברות מובילות בישראל בוחנות באופן מעשי מיסוד של פעילות כלכלית באבו דאבי. אנחנו מוצאים עניין הדדי רב בין שני הצדדים וחזון משותף לגבי שיתופי-פעולה עתידיים".

הנציגות הישראלית של ADIO היא המשרד הבינלאומי הראשון שפתח מרכז ההשקעות של אבו דאבי, והוא מתמקד בקידום קשרים וחיבורים בין חברות ממוקדות חדשנות וארגונים באבו דאבי ובישראל. משרד ההשקעות באבו דאבי (ADIO) הוא הגורם הממשלתי האחראי על איתור, הצתת עניין, רתימה וסיוע לגופים וגורמים המעוניינים להשקיע באמירויות אבו דאבי.