ליברמן מתכוון להניח את חוק התקציב על שולחן הממשלה ב-1 באוגוסט

מ"מ הממונה על התקציבים באוצר, יוגב גרדוס, לחברי ועדת הכספים: "אנחנו רוצים את השותפות שלכם לאשר את התקציב ולשחרר את הפקק שמחכה הרבה זמן. משרדי הממשלה והציבור מחכים לזה"

שר האוצר אביגדור ליברמן / צילום: יוסי זמיר
שר האוצר אביגדור ליברמן / צילום: יוסי זמיר

ממלא-מקום הממונה על התקציבים במשרד האוצר, יוגב גרדוס, הודיע היום (ב') בצהריים בוועדת הכספים כי במשרד מתכוונים לאשר באוגוסט את תקציב המדינה בממשלה, ולאחר מכן להביא אותו לאישור בכנסת.

גורמים באוצר טענו כי התאריך המיועד לאישור התקציב בישיבת הממשלה הוא 1 באוגוסט. מיד לאחר שגם מליאת הכנסת תאשר את החוק בקריאה ראשונה, יחלו הדיונים בוועדת כספים במהלך הפגרה.

בפתח סקירתו בצהריים בפני ועדת כספים הציג גורדוס את לוח הזמנים הצפוי לאישור תקציב המדינה, ואמר: "אנחנו עמלים על גיבוש התקציב, באוגוסט מתכננים לאשר את התקציב בממשלה, יחלו בחודש עבודה פנימית, והצעת החוק תוגש בסוף חודש אוגוסט לכנסת. לאחר מכן תעבור קריאה ראשונה ותפוצל לוועדות, ברצון לאשר את התקציב עד תחילת נובמבר, לקריאה שנייה ושלישית בכנסת".

עוד ציין גורדוס כי "התקציב נדרש אחרי תקופה ארוכה ללא תקציב. משרדי הממשלה והציבור מחכים לזה. אנחנו רוצים כמובן את השותפות שלכם לאשר את התקציב ולשחרר את הפקק שמחכה הרבה זמן. כרגע אין לי פרטים לגבי התקציב, כי אלה טרם נסגרו בממשלה".