תקציב הפרסום של פספורטכארד, בהיקף 3 מיליון שקל, עובר למנצ'

וגם: ראש המל"ל החדש, ד"ר איל חולתא, ירצה במסגרת סדנת MMP חדשה של הטכניון; והחברות Fiverr וסיילספורס יובילו פיילוט משותף לסטודנטים ובוגרי אוניברסיטאות עם מוגבלויות • אירועים ומינויים

מימין: דני צ'כנובר, סער נעים ויניב מלינרסקי ממשרד הפרסום מנצ' / צילום: איל יצהר
מימין: דני צ'כנובר, סער נעים ויניב מלינרסקי ממשרד הפרסום מנצ' / צילום: איל יצהר

תקציב הפרסום של פספורטכארד, בהיקף 3 מיליון שקל, עובר למנצ'

משרד הפרסום מנצ' זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת ביטוח הנסיעות פספורטכארד, בהיקף של כ-3 מיליון שקל לשנה - כך נודע לגלובס.

התקציב טופל בחמש השנים האחרונות במשרד הפרסום ענבר-מרחב G. עד כה התמקדה הפעילות הפרסומית של החברה בעיקר בתקופת הקיץ, שבה היא נוהגת לעלות בקמפיין פרסום אחד גדול.

פספורטכארד נמצאת בבעלות חברת דיוויד שילדס של אלון קצף וחברת הביטוח האמריקאית ווייט מאונטנס. היא מספקת ללקוחותיה פוליסות ביטוח בשיטה ייחודית, שלפיה לבעל הפוליסה מונפק כרטיס חיוב לפני יציאתו לחו"ל, ואם מתרחש אירוע ביטוחי, הכרטיס נטען, והמבוטח יכול לשלם באמצעותו עבור השירותים הרפואיים - ללא צורך בקבלה ובהחזר לאחר שובו לישראל. הסוכנות מספקת שירותים נוספים למבוטחיה, ובהם שירותי ניהול תביעות והתקשרות עם ספקים רפואיים - מה שבדרך-כלל עושות חברות הביטוח עצמן.

בשנים האחרונות נכנסו לתחום ביטוח הנסיעות חברות כמו הראל ו-AIG, שמשקיעות סכומים נכבדים בפרסום המותג הכללי, ומקצות חלקים ממנו לפרסום ביטוחי הבריאות. המשמעות היא שחלק ניכר ממשרדי הפרסום שמטפלים בתקציבי ביטוח לא יכלו להתמודד על התקציב.

בין המשרדים שמטפלים בתקציבי ביטוח נמנים באומן-בר-ריבנאי וגליקמן-שמיר-סמסונוב המטפלים בתקציבי קבוצת איי.די.איי, ראובני-פרידן המטפל בתקציב AIG, ליאו ברנט המטפל בתקציב הראל וברוקנר-יער-לוי המטפל בתקציב מגדל.

מנצ', שבבעלות הפרסומאים יניב מילנרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר, נמנה עם הדור החדש של משרדי הפרסום ומזוהה בעיקר עם אוריינטציה קריאטיבית ודיגיטל. עם לקוחות המשרד נמנים טמפו, שטראוס, בנק ירושלים, אלטמן ועוד.

מחברת פספורטכארד נמסר: "אנו שמחים להתחיל בעבודה המשותפת יחד עם משרד הפרסום מנצ'. עם השקתו של קמפיין פרסום חדש של פספורטכארד ומהלכים נוספים שצפויים בהמשך, מנצ' מביאים איתם זוית חדשה, רעננה ויצירתית, המתכתבת באופן טבעי עם ערכי החזון שלנו".

ענת ביין-לובוביץ'

אזור התעשייה

ללמוד מראש המל"ל

כמות המגה-פרויקטים ברחבי העולם צפוי לגדול משמעותית בעשור הקרוב, בין היתר בשל גידול בכוחן של "מגה-ערים", התפתחויות טכנולוגיות מהירות, "התפוצצות" מידע, מחסור במשאבים וצרכי ביטחון - וצריך להכשיר את הדור הבא של המנהלים שיידעו להתמודד עם האתגרים החדשים.

זו ההנחה שעומדת מאחורי סדנת MMP חדשה של הטכניון, שתיפתח בנובמבר, ושבה ירצה ראש המל"ל החדש, ד"ר איל חולתא. חולתא ידבר על יזמות, חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסה בניהול מו"פ ומגה-פרויקטים. הסדנה תימשך שלושה ימים, ותתקיים בקמפוס שרונה בתל אביב. היא מיועדת למנהלים בדרג בכיר-ביניים עם עשר שנות ניסיון בסקטור הפרטי או הציבורי, המחזיקים בתפקיד CEO, COO, CFO, דירקטורים, חברי הנהלה, עורכי דין, דיפלומטים ומנהלי צוותים.

המטרה של הסדנה היא לתת למנהלים בכירים ידע תיאורטי ומעשי בניהול מו"פ בגופים עתירי ידע, שיטות ושיקולים להקצאת משאבים מושכלת לבניית כוח האדם בתחום, ניהול בתנאי אי ודאות ומעבר ממו"פ לניהול מגה-פרויקטים בעולם האזרחי והביטחוני. במסגרת הסדנה יהיו גם הרצאות אורח של מנהלים בכירים במשק, וביניהם רקפת רוסק עמינח, שתדבר על חשיבות החדשנות בארגונים גדולים וכיצד ניתן להתניע תהליכי חדשנות גדולים. המנהל האקדמי של הסדנה הוא פרופ' יעקב נגל, ראש המל"ל לשעבר.

גלית חתן

מצנח הזהב

ספי יוסי דיין, 65, מונה למנכ"ל יבואנית הרכב החשמלי E.V. Motors, המתמחה בשיווק רכבים פרטיים, מסחריים ורכבי היסעים חשמליים, ופתרונות טעינה ואספקת אנרגיה.

סמדר חביב מונתה לסמנכ"לית הכספים של חברת ורטיקל פילד, המתמחה בחקלאות אנכית.

שרון בכר מונתה למנהלת אסטרטגיית הון אנושי ופיתוח ארגוני בחברת הפינטק מליו.

שלדון ריץ מונה למנכ"ל מלון VERT ירושלים מרשת מלונות אפריקה ישראל. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל מלון קינג דוויד בעיר.

כוכב זכות-מזור תכהן כמנהלת צמיחה ואסטרטגיה בסטארט-אפ Wisesight, המפתח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לניהול עיר חכמה.

עדי בראונשטיין, 28, מונתה למנהלת השיווק של מרכז חדשנות הנדל"ן Bricks PropTech Innovation.

ערן שטיינמץ, 43, מונה לסמנכ"ל חטיבת הדיגיטל בחברת מערכות התוכנה אלעד.

חדשות טובות

באוגוסט תיפתח תוכנית פיילוט משותפת ל-Fiverr ולסיילספורס, שבה סטודנטים ובוגרי אוניברסיטאות עם מוגבלויות ילמדו להפוך לאדמינים במערכת סיילספורס, באמצעות תוכנית הכשרה ייחודית בת שישה שבועות. במהלך התוכנית המשתתפים ילמדו את הכלים והמערכות של סיילספורס מהמנטורים של החברה, ובמקביל יוכשרו על ידי המנטורים של Fiverr לגבי אופן השימוש בידע שלמדו באופן הטוב ביותר בפלטפורמה שלהם. התוכנית תכלול גם סדנאות והרצאות מטעם עובדי סיילספורס. לאחר סיום התוכנית, סיילספורס תפנה אל בסיס הלקוחות הנרחב שלה ותמליץ על עבודה עם האדמינים החדשים.