הושלמה מכירת מנרב לקבוצת משקיעים לפי שווי של כ-750 מיליון שקל

את קבוצת המשקיעים הובילה אסנס פרטנרס, כאשר ברכישה לקחו חלק, בין השאר, לאומי פרטנרס, מגדל ביטוח וכלל ביטוח • העברת השליטה בוצעה בדרך של מיזוג משולש הופכי • מניות החברה יימחקו מהמסחר בתל אביב, אך היא תישאר חברה מדווחת

אברהם קוזניצקי - מייסד ויו''ר מנרב / צילום: רפי קוץ
אברהם קוזניצקי - מייסד ויו''ר מנרב / צילום: רפי קוץ

קבוצת מנרב דיווחה היום (א') על השלמת העסקה במסגרתה נמכרת מנרב  לקבוצת משקיעים בראשות אסנס פרטנרס לפי שווי חברה של כ-750 מיליון שקל. התנאים לביצוע העסקה, בהם אישור מחזיקי האג"ח ובעלי המניות וכן אישור הממונה על התחרות, התקיימו.

במסגרת העסקה, שבוצעה בדרך של מיזוג משולש הופכי, עוברות מניות מנרב לחברה ייעודית (אסנס תשתיות וביצוע), שהבעלות בה מוחזקת על ידי הרוכשים, בהם לאומי פרטנרס (בהיקף של 20% מסך התמורה בעסקה), מגדל ביטוח וכלל ביטוח (25% כל אחת) וגופים נוספים, בהם קרנות המורים והגננות.

בעקבות השלמת ההליך והתקיימות התנאים, מניות מנרב יפסיקו להיסחר בבורסה בת"א. אג"ח של החברה צפויות להמשיך להיסחר בבורסה והחברה צפויה להיוותר תאגיד מדווח.

את החברה ייצגו עוה"ד עמית שטיינמן, שלומי דלג'ו ואמיר עסלי ממשרד עו"ד ש. הורוביץ. את הרוכשים ייצגו אברמי וול, שרית פרלמוטר והדר זיו ממשרד עו"ד פישר (FBC) ואת המשקיעים המוסדיים אלית אלקון ואלון פלד ממשרד עו"ד גורניצקי.

עיקר פעילותה של קבוצת מנרב היא בענף הנדל"ן והתשתיות, הן בתחום הביצוע והן בתחום הייזום. פיני דקל מכהן כמנכ"ל הקבוצה מאז שנת 2011.